Як поєднати ділову стриманість з ліберальністю цифрових субкультур: редизайн  компанії у галузі кібербезпеки
15 Апр 2021, 09:35

Як поєднати ділову стриманість з ліберальністю цифрових субкультур: редизайн компанії у галузі кібербезпеки

Berezha Security Group вирішує весь спектр питань щодо кібербезпеки та підтримує освітні ініціативи галузі комп’ютерних технологій. Для виходу на нові позиції та охоплення ширшої аудиторії виникла об’єктивна потреба у редизайні.

Перед командою Gutsulyak.Studio стояла задача переосмислити існуючий бренд в розрізі міжнародного ринку послуг з кібербезпеки та створити лаконічний, простий, проте впізнаваний стиль, який би поєднував ділову стриманість з ліберальністю цифрових субкультур. На додачу було прийняте рішення скоротити назву компанії до абревіатури BSG. 

Вже на етапі досліджень стало зрозуміло, що індустрія кібербезпеки є доволі консервативною та послуговується цілим рядом кліше: щити, колодки та жуки. Відтак, головним завданням було знайти новий образ, який був би не менш доречним: стрижнем нового бренду став алгоритм. Саме алгоритми описують системи, застосунки та бізнеси. Безпека — це теж алгоритм, який вбудовується в об’єкт для його захисту. Оновлений логотип є комбінацією з трьох різних контейнерів-блоків, типових для алгоритмів зі вписаними літерами назви. Характерні форми контейнерів були дещо трансформовані з метою підвищення індивідуальності та уникнення їх первинних функцій. Низка різноманітних комбінацій розташування дозволяє зробити логотип динамічним.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для випадків неформальної комунікації, а також для сувенірної продукції була створена LEET (1337) версія логотипу, де літери BSG замінені цифрами 856.

Оновлений бренд представляє BSG як компанію сфокусовану найперше на аналітичному баченні проблеми з глибоким розумінням внутрішніх процесів. 

Расскажите друзьям про новость