Як організувати корпоративний забіг і дотриматися всіх карантинних правил? Кейс 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP
20 Окт 2020, 10:00
PR

Як організувати корпоративний забіг і дотриматися всіх карантинних правил? Кейс 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP

Роками співробітники 1+1 media регулярно беруть участь у різноманітних спортивних подіях. Особливою любов’ю серед працівників медіагрупи користується біг. На жаль, 2020-й вніс суттєві корективи в амбітні спортивні плани багатьох із нас. Тож група з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media запропонувала ідею, яка водночас і втамувала певну спрагу до спортивних активностей, і об’єднала працівників групи з усієї України. Як рух #плюсибіжать виріс у 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP і як заохотити сотні людей добровільно бігти дистанцію, дотримуючись всіх умов карантину — у кейсі від 1+1 media.

Карантинні обмеження унеможливили проведення марафонів, напівмарафонів та інших спортивних заходів із залученням великої кількості людей. Тож новий формат корпоративних забігів став повноцінною альтернативою спортивним заходам докарантинної доби, який дозволив хоч і дистанційно, але об’єднати велику кількість учасників.

Як з’явилась ідея 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP

 «Коли карантин набирав обертів і ми розуміли, що збиратися великими групами для проведення наших традиційних івентів, спільних тренувань, а тим паче великих забігів — неможливо, з’явилась ідея челенджу #плюсибіжать. Співробітники компанії ведуть активний спосіб життя і тому запит на подібні заходи був завжди. В травні ми проводили «Тиждень здоров’я» і отримали чимало коментарів від колег. Багато з нас працює, сидячи вдома, ми більше їмо, менше рухаємось — і всім нам знайома ця карантинна історія. Хотілося більше активності, спорту, а вийти в людне місце на майданчик чи в спортзал було все ж лячно. Та й важко починати щось самому, завжди легше стартувати в колі однодумців. Тому навесні з’явилась ідея провести челендж #плюсибіжать, де ми об’єднали і досвідчених бігунів, і початківців. А вже 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP об’єднав і родини плюсівців, і колективи наших партнерів, набравши всеукраїнський масштаб», — розповідає Аліна Марценюк, керівниця групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Головний сенс челенджу #плюсибіжать був у тому, що окрім фізичних вправ і пробіжок, учасники мали підтримку і від команди однодумців, і від команди організаторів. Консультації і підбадьорення можна було отримати 24/7. В чаті з учасниками був професійний тренер, який ділився порадами та відповідав на запитання. Рубрика виявилась дуже затребуваною, адже питань від учасників було чимало: починаючи від вибору кросівок і завершуючи секретами ефективної розминки перед бігом.

Результати ініціативи — виклик прийняли 85 співробітників, які протягом 30 днів разом пробігли понад 4 000 км.

Після челенджу команда КСВ 1+1 media отримала надзвичайно позитивний фідбек від учасників і вирішила організувати продовження.

«Ми розуміли, що ситуація з забігами не зміниться найближчим часом і це означає, що треба змінювати формати. І саме так ініціатива челенджу переросла в великий проєкт 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP, — каже Аліна Марценюк. — Після появи ідеї з забігом ми почали шукати партнера, адже я вірю в синергію двох компаній, які працюють над спільним проектом для своїх співробітників — саме за таких умов можна розраховувати на успіх і позитивний результат. Ми розглянули потенційних партнерів і зупинились на компанії Meest: по-перше, ми розділяємо спільні цінності, а, по-друге, їхні співробітники так само прагнуть вести здоровий спосіб життя».

Я вірю в синергію двох компаній, які працюють над спільним проектом для своїх співробітників — саме за таких умов можна розраховувати на успіх і позитивний результат.
Аліна Марценюк
керівниця групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media

Новий проєкт представляв собою індивідуальний забіг на дистанцію у 5, 10 чи 15 км або напівмарафон — на вибір учасника. Головне завданням забігу, яке ставили перед собою організатори, —активізувати співробітників і максимально залучити їх до спорту.

Офіси компанії-генерального спонсора так само знаходились по всій Україні, як і регіональні кореспондентські пункти 1+1 media, тому до забігу вдалося залучити співробітників обох компаній з 14 міст України.

«Позитивний вплив бігу на імунітет людини уже доведено чималою кількістю досліджень. Турбота про здоров’я співробітників для нас у компанії на першому місці, тому коли 1+1 media запропонували Meest долучитися до своєї ініціативи, ми майже одразу погодилися. Для нас такий корпоративний забіг став ще одним способом об’єднати співробітників із різних відділів, департаментів та навіть міст й підвищити командний дух у компанії, додати трішки спортивного
драйву в буденність», — розповідає Марта Янків, маркетинг-директорка групи компаній Meest.

Дистанційний забіг — реалії 2020 року

Кожен, хто взяв участь у забігу, мав 72 години часу на те, аби пробігти вибраний маршрут та надіслати організаторам звіт у формі скріншоту зі спортивного мобільного додатку.

Таким чином учасники не перетинались один із одним, бігли у зручний для них час та самостійно обирали маршрут.

Організатори запропонували два формати участі: можна було бігти чітко визначеним маршрутом у вигляді стрілки (частини логотипа компанії-спонсора) і позмагатися за головний приз — Apple Watch від генерального спонсора, компанії Meest — або ж пробігти власним маршрутом на швидкість і отримати подарунки — набори спортивного інвентарю від партнера проєкту, компанії Decathlon.

Ідея пробігти дистанцію у формі певного знаку з’явилась ще під час челенджу #плюсибіжать. Тоді в 1+1 media активно готувались до святкування 25-ліття каналу і співробітники в такий оригінальний спосіб привітали компанію, пробігши дистанції у вигляді числа 25, 1+1 та ТСН. Таку ідею учасників челенджу удосконалили і втілили в один із форматів забігу.

Новий формат корпоративних забігів показав себе як абсолютно дієвий спосіб об’єднати співробітників компанії та їх родини, колег з компаній-партнерів.

Звісно, онлайн-формат ніколи повноцінно не зможе замінити спільні тренування та забіг наживо. Але наш спільний чат, підтримка досвідченими бігунами новачків у нашій команді, перші фото з подоланими дистанціями — все це формувало неймовірну атмосферу, в якій відчувався командний дух та спортивний запал.
Аліна Марценюк
керівниця групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media

Окрім спільного чату і правил забігу, всі учасники отримали стартовий пакет, де було найнеобхідніше: футболки, маршрути, стартові номери та вода від партнера «Моршинська», а також корисний перекус від бренду «Greengy».

Стартовий пакет для учасників 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP

Хоч учасники і не мали чітко визначених старту й фінішу, за допомогою єдиних правил і комунікації онлайн було створено мережу бігунів, що охоплювала 14 міст України. У кожного з бігунів був стартовий номер. Зазвичай він необхідний тоді, коли на масових забігах відбувається фотофіксація фінішу. Але організатори вклали в цей атрибут символічне значення.

«Ми хотіли максимально відтворити атмосферу, яка завжди панувала на наших забігах, адже сумували за цим. Твій власний номер в команді забігу — це атрибут, який здатен підняти командний дух, адже навіть коли ти біжиш один, твій номер дає тобі відчуття команди. Бо якщо в тебе на футболці номер 125, то ти точно не один, ти біжиш в команді», — каже Аліна Марценюк.

Кожного бігуна організатори забігу відзначили нагородою, як це відбувалося на забігах. Медалі в пакунках із наліпкою-застереженням «Відкрити лише після фінішу!» також знаходилися у стартових пакетах, розісланих всім учасникам процесу.

Результати забігу стали для організаторів своєрідним відкриттям: адже проєкт, що починався як залучення співробітників до ведення здорового способу життя, трансформувався у дещо більше і, за словами Аліни Марценюк, вплинув одразу на кілька категорій:

«Сім’я. В дистанційному забігу чи не вперше була можливість брати участь не лише співробітникам, а й членам їхніх родин — від найменшого до найстаршого. І це стало ще одним приводом зібратись разом і з користю провести час. Забіг дозволив батькам провести більше часу з своїми дітьми. А стартові пакети для діток і мотивація виграти приз створили атмосферу цілого сімейно-спортивного свята. Більшість співробітників реєструвались на забіг саме з дітьми. Для декого з наших найменших учасників це була перша пробіжка.

Нове хобі-антистрес. Біг та спілкування, нехай і дистанційно, в маленькій спільноті людей, які об’єднані спільною справою, дозволив знову налагодити спілкування в широкому колі, після жорсткого карантину і закритого простору, після довгої роботи дистанційно, до чого треба було звикнути. А для багатьох це стало новим, корисним хобі, яке як ніколи актуальне в умовах, коли ти працюєш з дому і маєш обмежене коло спілкування.

Популяризація спорту і нові можливості. Дистанційний забіг приніс більш позитивний результат, ніж традиційний офлайн-захід. І хоча порівнювати, звісно, важко, та умови участі, які ми запропонували, дали можливість багатьом вперше випробувати свої сили. Із нами бігли навіть ті колеги, які раніше не наважувались або ж давно хотіли, і забіг став для них гарним шансом. Можливо, хтось соромився чи відчував себе незручно, коли ми проводили великі тренування наживо, а дистанційний забіг зруйнував для багатьох бар’єри і страх виглядати якось не так. Більше того, саме після челенджу #плюсибіжать і забігу багато хто почав бігати систематично. Вважаємо таке органічне поповнення нашого бігового ком’юніті величезною перемогою.

А ще цей забіг став можливістю випробувати нові маршрути та здобути новий досвід і для досвідчених бігунів. Одна з наших колег, яка займається в біговому клубі, хотіла спробувати пробігти дистанцію напівмарафону вночі, але ніяк не було нагоди. І саме наш забіг змотивував її втілити давній задум».

Підсумки і трохи статистики

1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP, завдяки проведенню в онлайн і підтримці партнерів, набув всеукраїнського масштабу: всього у ньому взяли участь 200 учасників із 14 міст України, яким разом вдалося пробігти 1000 км.

200 учасників в забігу, який організовувався окремо для двох компаній і масштабувався на регіональні філії — це близько 5% від усієї кількості співробітників у кожній із компаній. Це високий показник, з огляду на те, що біг — все ж таки специфічний вид спортивних навантажень, і не всім він підходить.

«Ми не очікували, що отримаємо настільки позитивний фідбек, вдячність і такі круті фото. Фотозвіти пробіжок надходили нам ледь не до опівночі, коли завершувався дедлайн здачі результатів. Для команди організаторів це була найприємніша робота 24/7», − запевняє Аліна Марценюк.

Расскажите друзьям про новость