Роками співробітники 1+1 media регулярно беруть участь у різноманітних спортивних подіях. Особливою любов’ю серед працівників медіагрупи користується біг. На жаль, 2020-й вніс суттєві корективи в амбітні спортивні плани багатьох із нас. Тож група з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media запропонувала ідею, яка водночас і втамувала певну спрагу до спортивних активностей, і об’єднала працівників групи з усієї України. Як рух #плюсибіжать виріс у 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP і як заохотити сотні людей добровільно бігти дистанцію, дотримуючись всіх умов карантину — у кейсі від 1+1 media.
Карантинні обмеження унеможливили проведення марафонів, напівмарафонів та інших спортивних заходів із залученням великої кількості людей. Тож новий формат корпоративних забігів став повноцінною альтернативою спортивним заходам докарантинної доби, який дозволив хоч і дистанційно, але об’єднати велику кількість учасників.
Як з’явилась ідея 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP
«Коли карантин набирав обертів і ми розуміли, що збиратися великими групами для проведення наших традиційних івентів, спільних тренувань, а тим паче великих забігів — неможливо, з’явилась ідея челенджу #плюсибіжать. Співробітники компанії ведуть активний спосіб життя і тому запит на подібні заходи був завжди. В травні ми проводили «Тиждень здоров’я» і отримали чимало коментарів від колег. Багато з нас працює, сидячи вдома, ми більше їмо, менше рухаємось — і всім нам знайома ця карантинна історія. Хотілося більше активності, спорту, а вийти в людне місце на майданчик чи в спортзал було все ж лячно. Та й важко починати щось самому, завжди легше стартувати в колі однодумців. Тому навесні з’явилась ідея провести челендж #плюсибіжать, де ми об’єднали і досвідчених бігунів, і початківців. А вже 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP об’єднав і родини плюсівців, і колективи наших партнерів, набравши всеукраїнський масштаб», — розповідає Аліна Марценюк, керівниця групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media.
Головний сенс челенджу #плюсибіжать був у тому, що окрім фізичних вправ і пробіжок, учасники мали підтримку і від команди однодумців, і від команди організаторів. Консультації і підбадьорення можна було отримати 24/7. В чаті з учасниками був професійний тренер, який ділився порадами та відповідав на запитання. Рубрика виявилась дуже затребуваною, адже питань від учасників було чимало: починаючи від вибору кросівок і завершуючи секретами ефективної розминки перед бігом.
Результати ініціативи — виклик прийняли 85 співробітників, які протягом 30 днів разом пробігли понад 4 000 км.
Після челенджу команда КСВ 1+1 media отримала надзвичайно позитивний фідбек від учасників і вирішила організувати продовження.
«Ми розуміли, що ситуація з забігами не зміниться найближчим часом і це означає, що треба змінювати формати. І саме так ініціатива челенджу переросла в великий проєкт 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP, — каже Аліна Марценюк. — Після появи ідеї з забігом ми почали шукати партнера, адже я вірю в синергію двох компаній, які працюють над спільним проектом для своїх співробітників — саме за таких умов можна розраховувати на успіх і позитивний результат. Ми розглянули потенційних партнерів і зупинились на компанії Meest: по-перше, ми розділяємо спільні цінності, а, по-друге, їхні співробітники так само прагнуть вести здоровий спосіб життя».
Новий проєкт представляв собою індивідуальний забіг на дистанцію у 5, 10 чи 15 км або напівмарафон — на вибір учасника. Головне завданням забігу, яке ставили перед собою організатори, —активізувати співробітників і максимально залучити їх до спорту.
Офіси компанії-генерального спонсора так само знаходились по всій Україні, як і регіональні кореспондентські пункти 1+1 media, тому до забігу вдалося залучити співробітників обох компаній з 14 міст України.
«Позитивний вплив бігу на імунітет людини уже доведено чималою кількістю досліджень. Турбота про здоров’я співробітників для нас у компанії на першому місці, тому коли 1+1 media запропонували Meest долучитися до своєї ініціативи, ми майже одразу погодилися. Для нас такий корпоративний забіг став ще одним способом об’єднати співробітників із різних відділів, департаментів та навіть міст й підвищити командний дух у компанії, додати трішки спортивного
драйву в буденність», — розповідає Марта Янків, маркетинг-директорка групи компаній Meest.
Дистанційний забіг — реалії 2020 року
Кожен, хто взяв участь у забігу, мав 72 години часу на те, аби пробігти вибраний маршрут та надіслати організаторам звіт у формі скріншоту зі спортивного мобільного додатку.
Таким чином учасники не перетинались один із одним, бігли у зручний для них час та самостійно обирали маршрут.
Організатори запропонували два формати участі: можна було бігти чітко визначеним маршрутом у вигляді стрілки (частини логотипа компанії-спонсора) і позмагатися за головний приз — Apple Watch від генерального спонсора, компанії Meest — або ж пробігти власним маршрутом на швидкість і отримати подарунки — набори спортивного інвентарю від партнера проєкту, компанії Decathlon.
Ідея пробігти дистанцію у формі певного знаку з’явилась ще під час челенджу #плюсибіжать. Тоді в 1+1 media активно готувались до святкування 25-ліття каналу і співробітники в такий оригінальний спосіб привітали компанію, пробігши дистанції у вигляді числа 25, 1+1 та ТСН. Таку ідею учасників челенджу удосконалили і втілили в один із форматів забігу.
Новий формат корпоративних забігів показав себе як абсолютно дієвий спосіб об’єднати співробітників компанії та їх родини, колег з компаній-партнерів.
Окрім спільного чату і правил забігу, всі учасники отримали стартовий пакет, де було найнеобхідніше: футболки, маршрути, стартові номери та вода від партнера «Моршинська», а також корисний перекус від бренду «Greengy».
Хоч учасники і не мали чітко визначених старту й фінішу, за допомогою єдиних правил і комунікації онлайн було створено мережу бігунів, що охоплювала 14 міст України. У кожного з бігунів був стартовий номер. Зазвичай він необхідний тоді, коли на масових забігах відбувається фотофіксація фінішу. Але організатори вклали в цей атрибут символічне значення.
«Ми хотіли максимально відтворити атмосферу, яка завжди панувала на наших забігах, адже сумували за цим. Твій власний номер в команді забігу — це атрибут, який здатен підняти командний дух, адже навіть коли ти біжиш один, твій номер дає тобі відчуття команди. Бо якщо в тебе на футболці номер 125, то ти точно не один, ти біжиш в команді», — каже Аліна Марценюк.
Кожного бігуна організатори забігу відзначили нагородою, як це відбувалося на забігах. Медалі в пакунках із наліпкою-застереженням «Відкрити лише після фінішу!» також знаходилися у стартових пакетах, розісланих всім учасникам процесу.
Результати забігу стали для організаторів своєрідним відкриттям: адже проєкт, що починався як залучення співробітників до ведення здорового способу життя, трансформувався у дещо більше і, за словами Аліни Марценюк, вплинув одразу на кілька категорій:
«Сім’я. В дистанційному забігу чи не вперше була можливість брати участь не лише співробітникам, а й членам їхніх родин — від найменшого до найстаршого. І це стало ще одним приводом зібратись разом і з користю провести час. Забіг дозволив батькам провести більше часу з своїми дітьми. А стартові пакети для діток і мотивація виграти приз створили атмосферу цілого сімейно-спортивного свята. Більшість співробітників реєструвались на забіг саме з дітьми. Для декого з наших найменших учасників це була перша пробіжка.
Нове хобі-антистрес. Біг та спілкування, нехай і дистанційно, в маленькій спільноті людей, які об’єднані спільною справою, дозволив знову налагодити спілкування в широкому колі, після жорсткого карантину і закритого простору, після довгої роботи дистанційно, до чого треба було звикнути. А для багатьох це стало новим, корисним хобі, яке як ніколи актуальне в умовах, коли ти працюєш з дому і маєш обмежене коло спілкування.
Популяризація спорту і нові можливості. Дистанційний забіг приніс більш позитивний результат, ніж традиційний офлайн-захід. І хоча порівнювати, звісно, важко, та умови участі, які ми запропонували, дали можливість багатьом вперше випробувати свої сили. Із нами бігли навіть ті колеги, які раніше не наважувались або ж давно хотіли, і забіг став для них гарним шансом. Можливо, хтось соромився чи відчував себе незручно, коли ми проводили великі тренування наживо, а дистанційний забіг зруйнував для багатьох бар’єри і страх виглядати якось не так. Більше того, саме після челенджу #плюсибіжать і забігу багато хто почав бігати систематично. Вважаємо таке органічне поповнення нашого бігового ком’юніті величезною перемогою.
А ще цей забіг став можливістю випробувати нові маршрути та здобути новий досвід і для досвідчених бігунів. Одна з наших колег, яка займається в біговому клубі, хотіла спробувати пробігти дистанцію напівмарафону вночі, але ніяк не було нагоди. І саме наш забіг змотивував її втілити давній задум».
Підсумки і трохи статистики
1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP, завдяки проведенню в онлайн і підтримці партнерів, набув всеукраїнського масштабу: всього у ньому взяли участь 200 учасників із 14 міст України, яким разом вдалося пробігти 1000 км.
200 учасників в забігу, який організовувався окремо для двох компаній і масштабувався на регіональні філії — це близько 5% від усієї кількості співробітників у кожній із компаній. Це високий показник, з огляду на те, що біг — все ж таки специфічний вид спортивних навантажень, і не всім він підходить.
«Ми не очікували, що отримаємо настільки позитивний фідбек, вдячність і такі круті фото. Фотозвіти пробіжок надходили нам ледь не до опівночі, коли завершувався дедлайн здачі результатів. Для команди організаторів це була найприємніша робота 24/7», − запевняє Аліна Марценюк.