Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber
27 Янв 2022, 12:39

Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber

Rakuten Viber підводить підсумки 2021 року та розповідає, які функції месенджера для бізнесу допомогли українським та світовим брендам покращити комунікацію з клієнтами.

Минулого року в Україні діалогів між брендами та клієнтами у месенджері побільшало на 33%, кількість чат-ботів зросла на 27%, а найактивнішими рекламодавцями стали компанії зі сфери роздрібної торгівлі, телекомунікацій та фінансів.

Компанії дедалі більше проявляють інтерес до рішень Viber для бізнесу, щоб взаємодіяти з користувачами різних етапах маркетингової воронки. Сьогодні понад 8500 брендів по всьому світу використовують рішення Viber для спілкування зі своїми клієнтами та маркетингу в месенджерах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За даними  Viber, у 2021 році:

  • На 27% зросла кількість чат-ботів в Україні, де клієнти отримують автоматичні відповіді на свої запитання в режимі реального часу, цілодобово.
  • Кількість доставлених бізнес-повідомлень Viber у всьому світі зросла на 20%.
  • На 55% в світі та 88% в Україні зросла кількість верифікованих бізнес-акаунтів, підтверджуючи зацікавленість брендів вести спілкування з клієнтами від офіційних бізнес-профілів.
  • Кількість діалогових бізнес-повідомлень Viber в Україні зросла на 33%, у відповідності до глобального тренду на двостороннє спілкування між брендами та користувачами. Дедалі більше компаній усвідомлюють цінність налагодженого діалогу з клієнтами для допомоги у виборі товарів, обробки замовлень, забезпечення клієнтської підтримки, отримання зворотного зв’язку та в цілому поліпшення клієнтського досвіду.

Окрім того, для підвищення впізнаваності та залучення нових користувачів, бренди використовують рекламні рішення Viber. Минулого року загальна кількість показів реклами у Viber в світі зросла на 70%, та на 17% в Україні. По всьому світу найвищі показники зростання здобули такі напрямки: здоров’я та фітнес (90%), енергетика (56%) та транспорт (51%). Водночас, найактивніше рекламою в Україні користувалися компанії в сферах роздрібної торгівлі (включно з електронною комерцією), телекомунікацій та фінансів. Також по всьому світу в додатку спостерігається сплеск нових рекламних категорій, зокрема рекрутингу та місцевих підприємств, що, загалом, відповідає впливу пандемії на бізнес і ринок праці.

Одним з найгучніших запусків минулого року у Viber стали маски з доповненою реальністю (AR) у партнерстві зi Snap Inc. З моменту їхнього запуску восени користувачі в Україні зробили понад 14 млн фото і відео з використанням масок. Створені для спілкування між користувачами, Viber маски також стають у нагоді брендам та організаціям, чиї маркетингові стратегії потребують творчих рішень та додаткових можливостей для взаємодії з клієнтами. 

Важлива складова стратегії Viber це перетворення на супердодаток. Наша мета надавати численні послуги, які потрібні та корисні користувачам у повсякденному житті, а водночас створювати для бізнесів більше можливостей поспілкуватися зі своїми клієнтами у звичному для них середовищі. Ми постійно вдосконалюємо наші бізнес-рішення, щоб брендам та користувачам було зручно взаємодіяти на кожному етапі клієнтського шляху, – коментує Кристина Констандаке, комерційний директор Rakuten Viber. – Наведені вище цифри вкотре доводять, що ми розвиваємо наш додаток у правильному напрямку, адже користувачі та бізнеси все частіше використовують Viber у повсякденному спілкуванні».

Расскажите друзьям про новость