Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber
27 Янв 2022, 12:39

Як бренди спілкувалися з клієнтами у 2021 році: статистика від Viber

Rakuten Viber підводить підсумки 2021 року та розповідає, які функції месенджера для бізнесу допомогли українським та світовим брендам покращити комунікацію з клієнтами.

Минулого року в Україні діалогів між брендами та клієнтами у месенджері побільшало на 33%, кількість чат-ботів зросла на 27%, а найактивнішими рекламодавцями стали компанії зі сфери роздрібної торгівлі, телекомунікацій та фінансів.

Компанії дедалі більше проявляють інтерес до рішень Viber для бізнесу, щоб взаємодіяти з користувачами різних етапах маркетингової воронки. Сьогодні понад 8500 брендів по всьому світу використовують рішення Viber для спілкування зі своїми клієнтами та маркетингу в месенджерах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За даними  Viber, у 2021 році:

  • На 27% зросла кількість чат-ботів в Україні, де клієнти отримують автоматичні відповіді на свої запитання в режимі реального часу, цілодобово.
  • Кількість доставлених бізнес-повідомлень Viber у всьому світі зросла на 20%.
  • На 55% в світі та 88% в Україні зросла кількість верифікованих бізнес-акаунтів, підтверджуючи зацікавленість брендів вести спілкування з клієнтами від офіційних бізнес-профілів.
  • Кількість діалогових бізнес-повідомлень Viber в Україні зросла на 33%, у відповідності до глобального тренду на двостороннє спілкування між брендами та користувачами. Дедалі більше компаній усвідомлюють цінність налагодженого діалогу з клієнтами для допомоги у виборі товарів, обробки замовлень, забезпечення клієнтської підтримки, отримання зворотного зв’язку та в цілому поліпшення клієнтського досвіду.

Окрім того, для підвищення впізнаваності та залучення нових користувачів, бренди використовують рекламні рішення Viber. Минулого року загальна кількість показів реклами у Viber в світі зросла на 70%, та на 17% в Україні. По всьому світу найвищі показники зростання здобули такі напрямки: здоров’я та фітнес (90%), енергетика (56%) та транспорт (51%). Водночас, найактивніше рекламою в Україні користувалися компанії в сферах роздрібної торгівлі (включно з електронною комерцією), телекомунікацій та фінансів. Також по всьому світу в додатку спостерігається сплеск нових рекламних категорій, зокрема рекрутингу та місцевих підприємств, що, загалом, відповідає впливу пандемії на бізнес і ринок праці.

Одним з найгучніших запусків минулого року у Viber стали маски з доповненою реальністю (AR) у партнерстві зi Snap Inc. З моменту їхнього запуску восени користувачі в Україні зробили понад 14 млн фото і відео з використанням масок. Створені для спілкування між користувачами, Viber маски також стають у нагоді брендам та організаціям, чиї маркетингові стратегії потребують творчих рішень та додаткових можливостей для взаємодії з клієнтами. 

Важлива складова стратегії Viber це перетворення на супердодаток. Наша мета надавати численні послуги, які потрібні та корисні користувачам у повсякденному житті, а водночас створювати для бізнесів більше можливостей поспілкуватися зі своїми клієнтами у звичному для них середовищі. Ми постійно вдосконалюємо наші бізнес-рішення, щоб брендам та користувачам було зручно взаємодіяти на кожному етапі клієнтського шляху, – коментує Кристина Констандаке, комерційний директор Rakuten Viber. – Наведені вище цифри вкотре доводять, що ми розвиваємо наш додаток у правильному напрямку, адже користувачі та бізнеси все частіше використовують Viber у повсякденному спілкуванні».

Расскажите друзьям про новость