Wunderman Thompson Benelux випускають кекси від імпульсивного шопінгу
26 Ноя 2021, 13:56

Wunderman Thompson Benelux випускають кекси від імпульсивного шопінгу

Щорічно харчові відходи домашніх господарств, підприємств роздрібної торгівлі та підприємств громадського харчування становлять 931 млн тонн. Майже 570 мільйонів тонн цих відходів трапляються на рівні домашніх господарств.

Щоб підвищити рівень обізнаності про цю проблему та приєднатися до боротьби з харчовими відходами, Wunderman Thompson Benelux, разом з Департаментом сільського господарства та рибного промислу та Державним агентством з відходів Фландрії, створили «Shopcakes» — розумну закуску, яку можна споживати перед покупкою, щоб запобігти імпульсивним покупкам, викликаних голодом.

Wunderman Thompson Benelux співпрацювали з шеф-кухарем Домініком Персуне, щоб розробити рецепт із ретельно відібраними інгредієнтами, які одночасно втамовують голод і пропонують спосіб використання продуктів, які часто йдуть у смітник. Серед таких інгредієнтів: банан, горіхи, цільнозерновий хліб, насіння льону та чорний шоколад.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В рамках запуску кампанії в магазині Colruyt Laagste Prijzen в Брюгге-Сінт-Пітерс роздавали «Shopcakes», щоб нагодувати покупців перед шопінгом, щоб вони не купували непотрібні товари, які потім пішли б у відходи.

Расскажите друзьям про новость