04 Окт 2021, 09:56

Люди злітають у новій кампанії Work.ua

Цьогоріч кампанія вийшла в інтернеті — мережах та КМС, а також на рекламних носіях у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові. На ТБ Work.ua вирішив не запускатися.

«Ми впевнені: неважливо, скільки вам років, чи є у вас діти, де ви виросли та як проводите вільний час — зміни на краще можуть початися будь-де, будь-коли, в будь-якому місці», — кажуть у Work.ua. 

Креативну частину для компанії розробила і втілила команда Bart&Fink.

У креативах показане відчуття піднесення та цілковитої радості від приємної звістки про отримання бажаної посади. У компанії впевнені, що саме так має почуватися людина, коли знаходить те, що потрібно. 

«Команда Work.ua пришла с тем, что им не нужен еще один рекламный ролик. Беспрецедентный в моей карьере случай, когда клиент говорит «Нам не так важно нарастить показатели, как сделать что-то действительно вдохновляющее». Мы подумали «ну клево, давайте тогда сделаем не рекламу с продающим сообщением, RTB и прочим, а то, как делают зрелые бренды». Потому мы не стали показывать классических офисных работников или доставщиков пиццы. А показали людей, чаще других сталкивающихся с трудностями в поиске работы. И как клево, когда работу находят именно они. Да и в принципе сам процесс поиска работы мы тоже не стали показывать. Не хотелось делать work.ua местом, где люди ищут работу. Хотелось сделать его местом, где ее находят. Ну и нам показалось, что тут не нужны сложные метафоры и хитрая форма. Взяли на работу — ну класс, на 30см над землей сразу. А затем взяли супер-хит Тины Тернер и перепели его с детским хором «Зернятко». Тут уж любое сердечко растает», — каже Олег Томін.

Рекламні матеріали розміщуватимуться в Youtube, Facebook, Instagram, Tik-Tok та Twitter. А також у 5 великих містах України, а також у потягах Інтерсіті, в київському та харківському метро. На телебачення цього року кампанія не виходить, бо на думку власників та маркетингового відділу, цей канал втрачає переваги перед діджитал-напрямком. 

«Ми намагаємося зробити так, щоб кожна наша рекламна кампанія була не лише про просування бренду Work.ua, а й про щось більше. Щоб достукатися до кожного, надихнути та дати віру у те, що найкраще залежить від тебе. Для нас дуже важливо, щоб кожен ролик та креатив мав за собою сенси, що допомагають повірити в себе і розкрити власний потенціал усім українцям. Ми продовжуємо надихати та вірити в кожного. Вірити, що “Ти зможеш все”», — прокоментував співзасновник Work.ua Артур Міхно.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео