Люди злітають у новій кампанії Work.ua
04 Окт 2021, 09:56

Люди злітають у новій кампанії Work.ua

Цьогоріч кампанія вийшла в інтернеті — мережах та КМС, а також на рекламних носіях у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові. На ТБ Work.ua вирішив не запускатися.

«Ми впевнені: неважливо, скільки вам років, чи є у вас діти, де ви виросли та як проводите вільний час — зміни на краще можуть початися будь-де, будь-коли, в будь-якому місці», — кажуть у Work.ua. 

Креативну частину для компанії розробила і втілила команда Bart&Fink.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У креативах показане відчуття піднесення та цілковитої радості від приємної звістки про отримання бажаної посади. У компанії впевнені, що саме так має почуватися людина, коли знаходить те, що потрібно. 

«Команда Work.ua пришла с тем, что им не нужен еще один рекламный ролик. Беспрецедентный в моей карьере случай, когда клиент говорит «Нам не так важно нарастить показатели, как сделать что-то действительно вдохновляющее». Мы подумали «ну клево, давайте тогда сделаем не рекламу с продающим сообщением, RTB и прочим, а то, как делают зрелые бренды». Потому мы не стали показывать классических офисных работников или доставщиков пиццы. А показали людей, чаще других сталкивающихся с трудностями в поиске работы. И как клево, когда работу находят именно они. Да и в принципе сам процесс поиска работы мы тоже не стали показывать. Не хотелось делать work.ua местом, где люди ищут работу. Хотелось сделать его местом, где ее находят. Ну и нам показалось, что тут не нужны сложные метафоры и хитрая форма. Взяли на работу — ну класс, на 30см над землей сразу. А затем взяли супер-хит Тины Тернер и перепели его с детским хором «Зернятко». Тут уж любое сердечко растает», — каже Олег Томін.

Рекламні матеріали розміщуватимуться в Youtube, Facebook, Instagram, Tik-Tok та Twitter. А також у 5 великих містах України, а також у потягах Інтерсіті, в київському та харківському метро. На телебачення цього року кампанія не виходить, бо на думку власників та маркетингового відділу, цей канал втрачає переваги перед діджитал-напрямком. 

«Ми намагаємося зробити так, щоб кожна наша рекламна кампанія була не лише про просування бренду Work.ua, а й про щось більше. Щоб достукатися до кожного, надихнути та дати віру у те, що найкраще залежить від тебе. Для нас дуже важливо, щоб кожен ролик та креатив мав за собою сенси, що допомагають повірити в себе і розкрити власний потенціал усім українцям. Ми продовжуємо надихати та вірити в кожного. Вірити, що “Ти зможеш все”», — прокоментував співзасновник Work.ua Артур Міхно.

Расскажите друзьям про новость