WhyNot? Enot, ТМ Ласунка та Мінцифри створили освітній серіал для блогерів
17 Июн 2020, 17:29

WhyNot? Enot, ТМ Ласунка та Мінцифри створили освітній серіал для блогерів

16 червня 2020 року відбулась презентація серіалу «Клуб Не Анонімних Блогерів» спільно з Міністерством цифрової трансформації, рекламною агенцією WhyNot? Enot і ТМ Ласунка. Участь у серіалі взяли Вова Остапчук, Джеррі Хейл, Андрій Трушковський, Діана Глостер, Слава Дьомін, Ліза Василенко, Раміна. Кожен з блогерів відповідальний за певну тему випуску. А кожен випуск завжди починається іх слів, відомих нам із клубу «Анонімних».


Освітній серіал складається з 7 серій тривалістю 6-10 хвилин та охоплює теми:
— які інструменти є для пошуку ідеї та тем для YouTube-каналу
— як правильно працювати з контентом
— як поетапно створюється сценарій для відео
— як зробити, щоб картинка не тряслась, яка техніка є важливою
— монтаж, візуальні ефекти, як гратися зі звуком
— як розробити свій фірмовий стиль YouTube-каналу
— які чинники ранжування відео та як просувати відео

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость