24 Апр 2009, 11:17

Western Union — Yes!

Western Union, один зі світових лідерів галузі грошових переказів, розпочала реалізацію кампанії Yes!/Так! – першої за історію свого існування глобальної стратегії розвитку бренду.

Western Union розробила та реалізовує глобальну кампанію Yes!/Так! без збільшення свого маркетингового бюджету, який становить приблизно 250 млн. доларів (5-6% від щорічного прибутку компанії) та передбачає фінансування усіх маркетингових ініціатив, зокрема і нову глобальну кампанію з репозиціонування бренду.

Для реалізації цієї кампанії Western Union залучила талановиту креативну команду. Рекламний ролик тривалістю 45, 30 та 10 секунд знімав Антуаном Барду-Жаке (Antoine Bardou-Jacquet). Зйомки відбувалися в місті Кейптаун, ПАР, з додаванням субтитрів на 40 мовах.

 
 
 

 
Фотографії, які лягли в основу рекламної кампанії, зробив Стів МакКаррі (Steve McCurry), всесвітньо відомий журналіст фото-документаліст. На знімках зображені клієнти Western Union з усього світу – люди різних національностей та релігій. Зйомки відбувалися в центрах перетину народів та культур – Лос-Анджелесі, Марокко та Сінгапурі.
 
 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео