ВРК оновила Наглядову Раду.
04 Окт 2018, 12:15

ВРК оновила Наглядову Раду.

3-го жовтня Всеукраїнська рекламна коаліція провела Загальні Збори. Відповідно до Статуту ВРК, Загальні Збори є Вищим керівним органом коаліції та скликаються один раз на два роки. Станом на жовтень 2018 року ВРК складається із 171 членів. З них 137 дійсних та 34 асоційованих члени.  В основному, це лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку – провідні комунікаційні і медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети. На Зборах були присутні 98 дійсних членів Коаліції, що складає 72% відсотки від загальної кількості дійсних членів з правом голосу. Наглядова Рада Коаліції є постійно діючим колегіальним наглядовим органом Коаліції і є підзвітною Загальним Зборам Коаліції, забезпечуючи виконання прийнятих ними рішень та покладених на неї завдань. 

На Зборах 3-го жовтня діючий до цього часу склад Наглядової Ради звітував щодо проробленої роботи за 2016-2018 роки перед усіма присутніми членами ВРК. Опісля, був обраний новий склад Наглядової Ради та виявлені напрямки майбутнього розвитку ВРК на найближчі 2 роки.  Також порядок денний Зборів містив доповідь про актуальний стан українського рекламно-комунікацйного ринку від генерального директора ВРК Максима Лазебника.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Отже, до нового складу Наглядової Ради ВРК було обрано наступних представників рекламної індустрії, що відповідатимуть за такі напрямки:  

  • Анастасія Байдаченко, Razom communicatios, ІнАУ, IAB – Інтернет/Digital реклама 
  • Наталія  Бойко, Edipresse Media Ukraine, УАМБ – Реклама в друкованих ЗМІ/Преса  
  • Валерій Варениця, 1+1 media group – Реклама на телебаченні 
  • Любов Височина, BigBoard – Юридичні питання/Правове регулювання рекламної діяльності
  • Олександр Горлов, CMS Group – Соціальна реклама
  • Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Маркетингові дослідження ринку та опитування  
  • Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions
  • Олена Кустова, MullenLowe Adventa – Освітні і сертифікаційні програми
  • Олена Лобова, E`comm, Change Communication – PR: агентства та ринок
  • Ксенія Михайленко, OMD OPTIMUM MEDIA – Комітет медіа агентств
  • Наталія Морозова, Havas Group Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок 
  • Ірина Муштіна, CF.Digital, DDC – Digital development комітет
  • Ірина Новікова, bvblogic, P.aid – Комітет з інновацій та стартапів 
  • Владислав Полонський, ROCKETS Growth Research & Development – Комітет комунікаційних агентств
  • Олександр Смірнов, TABASCO, ADC*UA – Творчі ресурси і креативний потенціал рекламного ринку
  • Сергій Старицький, Agama Communications/Atlantic Group – Міжнародні зв’язки
  • Оксана Стехіна, Dentsu Aegis Network Ukraine – Популярізація рекламної індустрії/Advertising Ambassador
  • Катерина Храмова, Prime Group – Зовнішня реклама          

 

Расскажите друзьям про новость