Рейтинг «Медіа агентство року» складається за підсумками трьох рейтингів:
- Рейтингу медіа агентств відповідно до їх річних білінгів
- Національного рейтингу ефективності
- Рейтингу медіа агентств «Вибір рекламодавця» (Advertiser`s Choice)
Для медіа агентства значення медіа бюджетів є важливим показником, але далеко не єдиним. Рейтинг ефективності за результатами Effie Awards показує наскільки успішно агентство може впоратися зі складними, нетрадиційними, комунікаційними рішеннями, коли потрібно не просто купити ТВ-рейтинги, банеро-покази або рекламні площини в OOH. Саме тому ефективність агентства сьогодні стає все більш затребуваною якістю і характеристикою на всіх світових ринках рекламно-комунікаційних послуг. Рейтинг же «Вибір рекламодавця» показує як задоволеність діючих клієнтів своїм медіа партнером, так і «розкрученість» імені агентства серед всього пулу рекламодавців в країні.
Важливо зазначити, що у рейтингу беруть участь виключно агентства, що фігурують одночасно у трьох рейтингах. Якщо агентства з якихось причин немає в якомусь з рейтингів – наприклад, його не згадали клієнти і його імені немає в рейтингу «Вибір рекламодавця», або воно не стало фіналістом або переможцем Effie Awards, то воно не може бути в рейтингу «Агентство року».
Коефіцієнти та формула, за якою розраховувався рейтинг 2020, були такі:
∑=0,5*BillingsRank + 0,25*Effie Rank + 0,25*Advertiser`s ChoiceRank
З детальною методикою рейтингу можна ознайомитись на сайті ВРК в розділі – Рейтинги>Методика рейтингів>Рейтинг Медіа агентство року.
Медіа агентство року 2020
Зважаючи на існуючу практику компромісного об’єднання ранків в білінговому рейтингу, в інтересах даного абсолютного рейтингу було вирішено визнати нікчемною різницю в підсумку в 0,5 балів або менше між агентствами. Тому агентства з такою різницею ділять між собою місця в рейтингу.
Відзначимо, що з існуючими коефіцієнтами, де білінг визначений як 50%, факт перших місць в рейтингу відповідно до річних білінгів приводить з високою ймовірністю до лідерства в рейтингу «Агентство року». Така ситуація на погляд організаторів рейтингу не відповідає індустріальним інтересам розвитку.
Тому вже наступного року для рейтингу «Медіа агентство року» будуть встановлені інші вагові коефіцієнти для зведення результатів за трьома рейтингами:
- Рейтинг медіа агентств відповідно до їх річних білінгів – 40%,
- Національний рейтинг ефективності медіа агентств – 40%,
- Рейтинг медіа агентств Вибір рекламодавця – 20%