29 Сен 2010, 07:01

Vodafone не испугался использовать негатив в рекламе

 

Сотовый оператор Vodafone выпустил новый рекламный ролик, чтобы подчеркнуть, как по-разному люди используют свои мобильные телефоны.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

Ролик разработан агентством BBH London, в качестве режиссера выступил Fredrik Bond.

 

Creative Director: Nick Gill
Producers: Olivia Chalk, Natasha Wellesley
Team Director: Mark Whiteside
Production Company: Sonny
Director: Fredrik Bond
Producers: Helen Kenny, Alice Grant
DoP: Natasha Braier
Post Production Company: The Mill
Editor/Editing House: Final Cut — Rick Russell
Sound: Wave Studios — Aaron Reynolds

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео