Міжнародне журі визначило переможців українського Young Lions Competitions в категоріях Print, Film та Design, які представлятимуть Україну на міжнародному етапі конкурсу під час фестивалю Cannes Lions у 2021 році. Нагадаємо, учасники всіх трьох категорій розробляли креативні шляхи боротьби з дитячою бідністю за брифами від ЮНІСЕФ Україна.
«Щоразу дивуюсь, як за 24 години молодим креаторам Young Lions Competitions вдається вхопити саму суть проблеми і своїми роботами змусити глядача замислитись, поглянути на ситуацію під новим кутом. Цього року учасникам дісталась непроста тема дитячої бідності, про яку в суспільстві ще не навчились говорити без стигми чи жалості. Але учасники віднайшли ідеї, як говорити про конструктивні рішення і рівні можливості для дітей. Ми сподіваємось, що вже скоро роботи креаторів можна буде побачити у кампаніях ЮНІСЕФ», – коментує Лора Білл, заступниця голови Представництва ЮНІСЕФ в Україні.
За абсолютною кількістю балів від міжнародного експертного журі (підсумок балів за 4-ма критеріями оцінки: відповідність завданням брифу, креативність ідеї, стратегія включно із інсайтом, якість виконання) призові місця розподілилися наступним чином:
Категорія PRINT
Взяли участь 23 команди
1 місце — Анастасія Зайцева, Максим Скорик, BBDO Ukraine & I am IDEA (рейтинговий бал — 6, 8125)
2 місце — Григорій Несмашний, Ліза Макарицька, ANGRY (рейтинговий бал – 6, 7625)
3 місце — Анна Удовенко, Дмитро Онищенко, Bart&Fink (рейтинговий бал — 6, 6625)
Категорія FILM
Взяли участь 21 команда
1 місце — Майя Мірошниченко, Дар’я Назаренко, Forside production (рейтинговий бал — 7, 4142)
2 місце — Даниїл Ткаченко, Олександр Титарчук, фріланс & Fedoriv Agency (рейтинговий бал — 7, 2571)
3 місце — Олександра Щербакова, Олеся Бондар, banda (рейтинговий бал — 7, 1857)
Категорія DESIGN
Взяли участь 14 команд
1 місце — Данило Нестеревич, Вікторія Харченко, banda & Windfor’s Kyiv (рейтинговий бал — 7, 5833)
2 місце — Леонід Наконечний, Мирослава Шевченко, R agency (рейтинговий бал — 7,05)
3 місце — Катерина Паращук, Богдан Захарія, Lead Line IT (рейтинговий бал — 6,9833)
Коментарі журі та детальний спліт голосів і балів робіт, що пройшли до шорлиста, — доступні учасникам в їхніх облікових записах у конкурсній системі Асоціації Креативних Індустрій (CIAU).
Нагадуємо, що кожен учасник команди, яка посіла 2 та 3 місця в конкурсних категоріях, може обрати будь-який курс від SKVOT та пройти його безкоштовно протягом 2020 року. Деталі надають організатори за запитом.
Відповідно до правил локального конкурсу, переможці (1 місце) отримують ще й призовий фонд, який покриває частину витрат, пов’язаних із участю у міжнародному етапі. Призовий фонд кожної із категорій сформовано вступними внесками учасників.
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління CIAU коментує: «Надзвичайно приємно бачити, що кількість та якість конкурсних робіт збільшується. Звісно, разом із партнерами ми працюємо над тим, щоб учасників ставало все більше і це дало можливості цілковито покрити витрати на участь команди-переможця у міжнародному етапі. Також гадаємо, що наші зусилля над розробкою конкурсної системи стали додатковим кроком до удосконалення конкурсу. Однак, традиційно закликаємо до співпраці всіх, хто зацікавлений у розвитку можливостей для представників креативних індустрій та молодих професіоналів в Україні. Першим кроком до цього може стати участь у #YCC, адже саме цей комітет займатиметься стратегією розвитку сегменту креативних комунікацій».