Вчора у центрі Києва з’явилася вітрина Burger King із підписом “Скоро” та датою 17 квітня 2021. Лаконічну вивіску можна побачити біля PinchukArtCentre, на вулиці Велика Васильківська, 1-3. У такий спосіб онлайн-школа SKVOT разом з креативною агенцією ANGRY agency вирішили розказати киянам про майбутню лекцію одного з найвідоміших маркетологів світу та глобального маркетингового директора Burger King Фернандо Мачадо.
Аби привернути увагу українських креаторів, рекламників і маркетологів до постаті директора з маркетингу Burger King, організатори події перетворили одну зі столичних вітрин на афішу. Приміщення для рекламної кампанії надав київський ресторатор Ігор Сухомлин. Він же першим і поділився фотографією вітрини в процесі поклейки у своїх соцмережах.

Анонс лекції створений в дусі рекламних кампаній Burger King, які часто використовують нестандартні канали комунікації. Ідею перетворити київську вітрину на афішу лекції попередньо затвердили з Фернандо Мачадо.

Фернандо Мачадо понад 7 років очолює комунікації Burger King. А за всю 25-річну кар’єру в його портфоліо налічується 160 каннських левів та звання одного з найвпливовіших маркетологів світу за версією Forbes.