15 квітня о 19:00 онлайн-івент про те, як змінився споживач у новій реальності й що робити бренду, щоб бути актуальним.
Світ об’єднується, змінюється та трансформується в нові форми щогодини. Реалії сьогодення змушують бізнеси шукати нові канали й шляхи, ідеї та рішення, щоб втримати цей новий світ на плаву.
Ми в McCANN Kyiv не стоїмо осторонь глобальних змін і пропонуємо разом навчитися протистояти кризовим ситуаціям і шукати нові можливості. Тому на відкритому онлайн-івенті хочемо поділитися найціннішим, що в нас є, – нашими ЗНАННЯМИ про людей і бренди в період COVID-19.
У презентації докладно буде розглянуто 3 аспекти зміни поведінки споживача в умовах локдауну. У прямому ефірі буде Катерина Соколюк, Strategic Director агенції.