Vintage — топовий веб-продакшн Східної Європи та #1 в діджитал-розробці в Україні згідно з аналітикою IAB (International Advertising Bureau).
За результатами Ukrainian Creative Stories — головної події в житті української реклами, Vintage впевнено увійшов у ТОП-3 найсильніших креативних команд країни в офіційному рейтингу ВРК (всеукраїнська рекламна коаліція). Також цьогоріч агенція стала лауреатом премії гран-прі Київського міжнародного фестивалю реклами — найвищої креативної винагороди українського ринку.
Vintage продовжує посилювати креативну експертизу. Восени минулого року до команди долучився новий креативний директор — Кирило Чистяков, який буде працювати пліч-о-пліч з креативною директоркою Ольгою Шевченко і керувати рекламно-комунікаційним напрямком.
Раніше Кирило працював креативним директором в агенціях Saatchi&Saatchi Ukraine, Grape, Havas Creative Group Ukraine. У його здобутку понад 200 шортлістів і перемог на міжнародних рекламних фестивалях, в тому числі Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, Red Dot і багато інших. Має досвід взаємодії з такими клієнтами, як The Coca-Cola Company, Mondelēz, Jacobs, Visa, Procter&Gamble, Prom, Rozetka, Фокстрот, MHP, Syngenta, Carlsberg, Toyota, Mitsubishi.
«Робота у креативній парі арт-директор & копірайтер — відомий і ефективний формат роботи серед креативників. Обидва працюють у креативному полі, але з різних сторін.
Копірайтер слідкує за текстом і подачею. Відмічає, що важливо сказати і як саме це сказати, обирає ті слова, які максимально донесуть зміст до аудиторії. Арт-директор розуміє, як ці слова потрібно правильно подати й упакувати у візуальну комунікацію.
Копірайтер сильний у текстах, арт-директор — у змісті з точки зору візуалу. І синергія цих двох юнітів дає крутий результат», — переконана Ольга Шевченко, креативна директорка Vintage.
За роботу з клієнтами в новому креативному підрозділі буде відповідати операційний директор Vintage Олена Корнєва. Під її керівництвом агенція реалізувала один із найголосніших і найбільш обговорюваних соціальних проектів минулого року в Україні — онлайн та офлайн-експозицію «Річ у тім», присвячену проблемі домашнього насильства.
За результатами креативних фестивалів цей кейс став найбільш нагороджуваним серед минулорічних проектів компанії.
Також креативне портфоліо Vintage доповнилося яскравими кейсами з категорії нерухомості. А прямо зараз команда готується до запуску рекламних кампаній у сфері медицини, енергетики, освіти та рітейлу.
«Ми побачили потенціал для розвитку креативного напрямку в нашій агенції. Адже світ змінився, змінилися і потреби клієнтів. Тепер запит не лише на веб, а на комплексне рішення для бізнесу. Криза розширила горизонти і відкрила нові можливості. А ми радо їх впроваджуємо у нас в Vintage», — коментує співзасновник агенції Євген Кудрявченко.