Відомі казки отримали інший фінал в рекламній кампанії сервісу безпеки
27 Апр 2021, 13:00

Відомі казки отримали інший фінал в рекламній кампанії сервісу безпеки

Креативне агентство Grape створило нове позиціонування та стратегію комунікації для SAFOR. Компанія була заснована у 2017 році в Англії та стала однією з перших, хто почав вводити у комунікацію поняття особистої охорони на українському ринку.

Компанія зіткнулася з тим, що за останні роки з’явилося багато конкурентів, які наповнювали категорію не дуже вдалими продуктами чи просто аналогами зі скопійованим функціоналом додатку SAFOR. А вся комунікація зі споживачами відбувається через залякування, вселяючи страх через різні ситуації, в яких людині може знадобитися допомога. Проте всі ситуації дуже типові, тож і вся комунікація на одне лице. 

І без глибинок було зрозуміло, та все ж Grape їх провели і підтвердили свою гіпотезу, що українці звикли жити в інфополі, в якому відбувається більше поганого, ніж хорошого. Тому люди просто вже не здатні сприймати комунікацію сервісів, яка наводить ще більше жаху.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так агентство прийшло до перегляду позиціонування і старе «Кнопка швидкого реагування на загрозу» стало новим «Кнопка особистої безпеки». Змінивши вектор і умови гри, компанія  отримала можливість диференціюватися.

Тож поки всі конкуренти залякують і наганяють тривожність людей, SAFOR дає їм почуття захищеності і спокою.

А щоб донести нову суть і швидко стати впізнаваними, у Grape створили нову креативну платформу для комунікації: «Історії без драми». 

Це історії, за якими ніколи не знімуть фільм, не напишуть книгу чи розповідь, які навіть сусідові не розкажеш, тому що в них все швидко і безпечно закінчується.

І для першої комунікації були обрані всім відомі казки, де персонажі мали встановлений додаток Safor, тому розповіді вийшли дуже короткими — такими, що можна помістити прямо на обкладинку книги.

«Що найголовніше в кожній історії, що робить її цікавою? Це —Драма. Тому що саме драма дає історії цікавий розвиток. Це один із ключових елементів, який лягає в основу сценарію кожного фільму, мультфільму, серіалу, книги чи будь-якої історії.

Але за драмою цікаво спостерігати зі сторони, а не практикувати в своєму житті. Адже в житті всі цінують спокій і впевненість. Тому історії людей, які під захистом Safor, ніколи не будуть дуже захоплюючими і довгими, зате завжди безпечними», — коментує креативний копірайтер Grape Олександр Малик. 

Тільки за перші два тижні комунікації SAFOR піднялися зі 79-го місця категорії «бізнес» в App Store до 6-го.

Расскажите друзьям про новость