Vandog agency перетворили нудні правила гігієни на активну гру-танець
19 Янв 2022, 15:23

Vandog agency перетворили нудні правила гігієни на активну гру-танець

Сучасні діти дізналися, що означає слово «челендж», раніше, ніж навчилися ходити. Психологи впевнені — саме через інтерактивну форму діти краще засвоюють нові навички, розвивають мислення, логіку та пам’ять. Малеча молодшого шкільного віку не хоче читати правила гігієни по книжках, це їй видається не цікавим та нудним. Саме тому передові педагогічні методики спрямовані на навчання через настільні, рольові, рухливі та енергійні ігри.
Спираючись на психологічні дослідження команда VANDOG agency у співпраці з UNICEF Ukraine створила пісенний челендж #співаючисто.

Якщо вашим завданням є навчити дітей правильно мити руки, ці навички варто доносити в ігровій формі. І робити це зрозумілою для дітей мовою.

У 2020 навчальному році команда Vandog agency перетворили нудні правила гігієни на активну гру-танець та запустили челендж #здоровотанцюю, щоб діти вивчили усі правила превентивної гігієни та захистилися від COVID-19.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вже другий рік поспіль танцювальний та пісенний батл створює справжній вірусний ефект і школи змагаються між собою у бажанні стати першими.
За рік маленькі амбасадори гігієни підросли і зараз не лише самі дотримуються правил, але й можуть пояснити іншим, чому це потрібно.
Розширивши перелік правил, підготували новий челендж. Цього разу пісенний. Для цього переписали нові правила гігієни у слова пісні та записали трек, який, подейкують, досі звучить у головах команди на повторі. «Активність — дітям!», — вирішили креативники, тож підсилили слова танцем. Ну і звісно зняли відео інструкцію.

Для того, щоб придумати щось справді цікаве і захоплююче для дітей, вони повинні зробити прості чотири дії.

  1. Вивчити танцювальні рухи та слова.
  2. Скласти власний фрагмент пісні.
  3. Записати виступ на відео.
  4. Надіслати виступ на конкурс.

Для переможців передбачена нагорода.

100 основних переможців отримають навчально-пізнавальні набори для проведення захопливих уроків із дітьми на різноманітні теми. А 30 фортунчиків додатково отримають ще й річний запас засобів гігієни від партнера проєкту.

100 основних переможців отримають навчально-пізнавальні набори для проведення захопливих уроків із дітьми на різноманітні теми. А 30 фортунчиків додатково отримають ще й річний запас засобів гігієни від партнера проєкту.

Також для дітей підготували веселі комікси та буклети, в яких ті ж правила гігієни можна прочитати у вигляді кумедних історій з героями.

В буклеті діти пірнають у захоплюючу пригоду, в якій найменше із сімейства Зачухриків знайомиться з 12 правилами гігієни, поступово змінюється та стає Чепурком.

Комікс — такий собі «світ навиворіт», бо один з героїв ну зовсім не уявляє, для чого можуть знадобитись різні рушники та планує підкорити гору Брудного Посуду. А ще діти зможуть доповнити історію стікерами, які інтегруються в комікс.

Расскажите друзьям про новость