17 Фев 2020, 11:07

В Україні стартував конкурс ІТ-проєктів на основі відкритих даних

За підтримки Мінцифри стартував четвертий набір Open Data Challenge – найбільший національний конкурс у сфері відкритих даних, що покликаний популяризувати розроблення сервісів і продуктів, які сприятимуть боротьбі з корупцією та мають значне суспільне значення і бізнес-потенціал. 

До участі запрошуються розробники, підприємці, громадські активісти та інші прихильники відкритих даних, що мають ідею, прототип чи готове рішення для вирішення проблем у будь-якій сфері: будівництва, агросектору, інфраструктури, юриспруденції, захисту довкілля, бізнесу тощо. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Open Data Challenge в Україні відбувається вчетверте, традиційно – у кілька етапів, включаючи приймання заявок, інтерв’ю з кандидатами, чотиримісячну інкубаційну програму та визначення переможців. 

Четвертий набір хоча і стане останнім в циклі Open Data Challenge, але буде наймасштабнішим за всю історію існування, починаючи від 2017: 

  • Загальний призовий фонд у 3,5 млн грн – найбільший за чотири роки існування проєкту.  Позмагатися за грошовий приз зможуть команди, що відповідатимуть головним критеріям відбору: антикорупційний вплив проєкту, інноваційна ідея та її бізнес-потенціал.
  • Data Angels. Уперше підтримку проєктам надаватимуть Chief Digital Transformation Officers (CDTO) із міст і профільних міністерств. Вони стануть дата-ангелами проєктів-фіналістів – допомагатимуть відкривати необхідні для проєктів набори даних, перелічені у Постанові 835, що досі не відкриті, а також будуть менторами з питань використання даних стартапами. 
  • Спеціальна номінація «Антикорупційний проєкт». Окремим призом на Open Data Challenge буде відзначено проєкт із найбільшим антикорупційним впливом. 
  • Суперприз для фіналістів минулих років конкурсу розміром у 1,5 млн грн. за розроблення нового функціоналу продукту з найбільшим антикорупційним впливом.

Дізнатися більше про умови участі та особливості четвертого циклу конкурсу можна на сайті.

Приймання заявок на конкурс – від 12 лютого до 25 березня 2020 року.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео