В Україні розробили соціальну кампанію з добровільної здачі зброї та боєприпасів
11 Дек 2019, 12:39

В Україні розробили соціальну кампанію з добровільної здачі зброї та боєприпасів

Серія роликів, постерів та радіо створені Ogilvy Ukraine в рамках проекту «Підтримка реінтеграції ветеранів конфлікту на сході України та їхніх сімей» на замовлення Міжнародної організації з міграції (Агентство ООН з питань міграції), спільно з Міністерством внутрішніх справ України та за фінансування Європейського Союзу. Медіа-стратегію для кампанії розробила агенція IQ Media, а зйомками займалась продакшн-студія BRIX. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Сьогодні на руках українців знаходяться тисячі одиниць незареєстрованої зброї та боєприпасів, які спричиняють сотні смертей. Точну кількість не знає ніхто. Люди приносять у дім зброю з різних причин: як трофей, заради безпеки або з метою продати. Та яке б не було «‎чому»‎, мало хто думає про «‎що якщо»‎. Тому команда Ogilvy розробила емоційні сюжети, покликані замислитися про потенційну небезпеку та здати нелегальну зброю. 

У роликах усе, що відбувається в кадрі, глядач бачить з боку зброї чи боєприпасу, схованих у тих чи інших місцях: дитина відкриває шафку й тягне туди руку, родич копирсається в бардачку, підлітки заглядають на полицю в гаражі. Постери демонструють руйнівні наслідки дії зброї вдома та на вулиці. Різні ситуації об’єднані одним гаслом: «Зброя стріляє не тільки на війні. Не зберігай — здавай!». 

«Ми відчували велику відповідальність під час роботи над цією кампанією. Адже її креативність та ефективність може вимірюватися не нагородами, а людськими життями. Сподіваємося, нам вдалося донести ідею, і незабаром кількість незареєстрованої зброї в Україні зменшиться», — директорка Ogilvy & Mather Ukraine Дар’я Тафінцева.

 


Расскажите друзьям про новость