ТМ ФЕРМА першою серед виробників молочної продукції в Україні запустила мобільний додаток «Неймовірна Ферма» із доповненою реальністю. У додатку цікаві факти про виробництво молочних продуктів (молоко, кефір, йогурти, фета та ін.), тематичні ігри та конкурси.
«Ми створили справді неймовірний додаток, адже звикли, щоб українські родини отримували тільки корисне. Цього разу не тільки завдяки нашій високоякісній продукції, але й завдяки розвагам, які розширюють кругозір та загальну ерудицію. До того ж, спільні інтереси і час, проведений разом, сприятимуть створенню справжньої дружньої атмосфери в родині, а це – одна з цінностей ТМ ФЕРМА», — зазначила Інна Іванова, комерційний директор ТЕРРА ФУД.
Новий додаток – це можливість ознайомитися із «внутрішньою кухнею» виробництва молочних продуктів, дізнатися, який шлях воно проходить від корови на пасовиську до склянки із якісним, перевіреним, виготовленим з любов’ю напоєм на столі.
«Багато хто з нас звик, що молочні продукти – це лише продукт щоденного споживання. Наша ж мета – цікаво в ігровій формі розповісти дорослим і дітям, що виробництво молочних продуктів – захопливий та високотехнологічний процес».
Корисно-розважальний додаток «Неймовірна ферма» можна завантажити за посиланням або скануючи QR-код, розміщений на всій продукції ТМ ФЕРМА.
Перші 500 користувачів додатку мають можливість отримати футболку з ефектом доповненої реальності.
Ідею реалізовали разом з агентством Argentics.