В Україні з’явиться бренд снеків Cheetos
22 Фев 2021, 17:45

В Україні з’явиться бренд снеків Cheetos

Легендарні снеки Cheetos мають понад 70-річну історію, вже знайшли шанувальників у більш ніж 40 країнах та займають провідні позиції на багатьох ринках світу.

Снеки виготовляються з натуральної кукурудзи методом екструзії, який надає їм впізнавану легку структуру, а технологія приготування шляхом запікання без обсмаження  відповідає сучасним трендам.

Cheetos в Україні представлений чотирма смаками: сир, біф-бургер, солодка кукурудза та кетчуп, які були визначені відповідно до вибору споживачів у категорії снеків; в яскравих пакованнях різного розміру для різних ситуацій споживання. Кожен смак має унікальну форму, що спонукає забути про серйозність та зануритись в атмосферу грайливих пустощів, адже бренд комунікує на території сімейного дозвілля. Важливим фактором є доступна ціна Cheetos, що дозволить насолоджуватись ним усім охочим.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кукурудзяні снеки Cheetos давно підкорили світ. Хрумкі палички з’являлися на обкладинці всесвітньо відомого видання The New Yorker, «знялися» в епізодах відомих серіалів та стали трендом у популярних соцмережах.

Особливістю Cheetos є його впізнаваний талісман – гепард Честер, який прикрашає кожну пачку та робить бренд Cheetos унікальним та незабутнім.  

«Я радий, що наша глобальна «зірка» тепер доступна в магазинах по всій країні. Ці кукурудзяні снеки будуть актуальними з нагоди сімейних розваг. Вони готуються без смаження, оригінально оформлені та доступні в 4 смаках, що додасть посмішок до сімейного відпочинку. Яскраве оформлення та доступна ціна сьогодні також мають значення для споживачів, коли економіка лише починає відновлюватися. Наші команди з маркетингу та продажів в Україні об’єднали сильний світовий бренд з локальною досконалістю виконання, і тепер кукурудзяні екструдери Cheetos прекрасно доповнюють картопляні чіпси Lay’s та сухарики «Хрусteam», підсилюючи нашу стратегічну категорію снеків», — прокоментував подію Марек Томалак, генеральний директор PepsiCo в Україні.

Бренд компанії PepsiCo з’явився в продажу ще першого лютого, а масштабна промокампанія розпочнеться у квітні.

Расскажите друзьям про новость