7 лютого 2021 року, під час Ukrainian Fashion Week No Season 2021, в онлайн-форматі відбувся вже третій саміт, присвячений розвитку сталої моди в Україні.
BE SUSTAINABLE! — це професійна міжнародна подія, спрямована на підвищення рівня експертизи у напрямку сталого розвитку українських професіоналів, які працюють у сфері дизайну та виробництва одягу.
BE SUSTAINABLE! Fashion Summit пройшов за підтримки Програми малих ґрантів публічної дипломатії уряду США — «Культура та програми для молоді» 2020-2021.
BE SUSTAINABLE! Fashion Summit відбувається під егідою Ukrainian Fashion Council, у межах офіційної програми Ukrainian Fashion Week.
Тема третього BE SUSTAINABLE! Fashion Summit — Digital Innovations and Sustainability.
Незважаючи на всесвітню пандемію та певні труднощі в організації масштабних заходів, до яких призвів глобальний карантин, програма BE SUSTAINABLE! Fashion Summit розширила формати та рівень міжнародної експертизи, запустивши окремі напрямки українських та міжнародних експертів.
Саміт відкрили голова департаменту комунікацій та sustainability Ukrainian Fashion Week, керівниця BE SUSTAINABLE! Дар’я Марусик та директорка департаменту з питань поводження з відходами та екологічної безпеки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів Олена Колтик.
Серед запрошених міжнародних спікерів з власними презентаціями виступили:
- Патрік Дафі (Patrick Duffy), засновник Global Fashion Exchange. Тема виступу Патріка була присвячена так званій діджитальній утопії, в якій ми зараз перебуваємо, та як глобальна діджиталізація впливає на розширення свідомого ком’юніті.
- Паула Веґа Таґл (Paula Vega Tagle) та Алексія Планас Лі (Alexia Planas Lee), керуючі партнерки Circular Fashion Summit, говорили про діджиталізацію моди в контексті використання Blockchain-технології.
- Орсола де Кастро (Orsola de Castro), засновниця та креативна директорка глобального розвитку Fashion Revolution, провела QA-сесію з аудиторією та поділилась думками про те, як мейнстрім може негативно впливати на середовище, та про етичні аспекти розвитку fashion-індустрії.
- Джулія Вімс (Julia Weems), директорка школи моди в IED Barcelona Escola Superior de Disseny, говорила про методологію та інновації у створенні сучасного дизайну.
- Лекція Сабріни Ґільдехаус (Sabrina Gildehaus), CEO GILDEHAUS, була присвячена тому, як цифрові інновації впливатимуть на шлях до сталого розвитку та одночасно збільшуватимуть дохід, нарощуючи ефективність капіталу невеликого бренду в Україні.
- Дмитро Корнілов, CEO FFFACE.me, відповів на питання: де хайп, а де реальна користь AR/VR у fashion-комунікації; як перетворити споживачів у соцмережах на бренд-амбасадорів; що та як потрібно міряти fashion-бренду в digital.
- Марія Ортинська, СЕО патентно-юридичної компанії IPStyle, зосередилась на питаннях інтелектуальної власності для AR/VR у модній індустрії.
- Катерина Бякова та Максим Голуб, дизайнери бренду FINCH, на своїх прикладах продемонстрували, як досягти сталості бренду за допомогою AR.
- Вадим Сидорук, генеральний директор DHL Express в Україні, говорив про циркулярні практики у креативних колабораціях та презентував спільний проєкт із брендом POSTUSHNA.
Саміт завершила панельна дискусія tech-стартапів від Sector X. Модератори Анна Тян, Head of Communications в Sector X, та В’ячеслав Маякін, Head of Patrnerships в Sector X, разом із учасниками Катериною Галіч, Head of Sales, 3DLook, та Галиною Орєховською, співзасновницею та Head of Product в 4comfortshoes, обговорили умови адаптації ринку моди до нової реальності через технології.
Усі виступи спікерів будуть доступні на Youtube-каналі Ukrainian Fashion Week після завершення Тижня моди.