В Україні створили онлайн-платформу, яка допоможе прийняти ЛГБТ
30 Июн 2020, 10:28

В Україні створили онлайн-платформу, яка допоможе прийняти ЛГБТ

В Україні запустився «Музей Прийняття» – онлайн-платформа, що дозволяє усім батькам на рівні глибинних відчуттів прожити життя матерів, які прийняли своїх дітей. Шлях прийняття Музею дозволяє батькам чесно відповісти собі на питання: «Чи я буду готова/готовий прийняти інакшість моєї дитини?»

Щоб почати в суспільстві діалог про батьківське прийняття, мережа громадських організацій по всій Україні запустили Музей Прийняття. На сайті Музею можна поринути у внутрішній світ батьків, які вперше зіштовхнулись з «інакшістю» своїх дітей. Через розмови і спогади, переживання і страхи матерів можна прожити їхні драматичні
історії та поставити себе на їхнє місце. І таким чином відповісти на питання: «Чи дійсно безумовно я люблю власну дитину і чи зможу я прийняти її інакшість?»

Кожна історія закінчується словами «я приймаю тебе». Ці ж слова стали хештегом кампанії. Музей Прийняття закликає усіх батьків та усіх, хто колись проживав біль неприйняття, поділитися своєю історією, своїм досвідом або просто висловити підтримку ЛГБТ спільноті, поставивши #яприймаютебе у пості.

«Музей прийняття» – це продовження кампанії підтримки рівності прав ЛГБТ-людей. Перший етап кампанії називається «Різні.Рівні». Щоб підняти питання рівності у суспільстві, українські артисти об’єднались та записали перший в Україні музичний Маніфест Толерантності. Підтримати артистів та стати частиною Різних та Рівних можна на сайті проєкту. Коли ви піднімаєте руку на сайті, ви підтримуєте рівні права для ЛГБТ спільноти. А у віртуальній студії звукозапису на сайті можете заспівати разом з зірками, або сказати свої слова підтримки. Проєкт реалізовано за участі громадських організацій по всій Україні, а саме: Гендер Зед, Інша, КиївПрайд, Ліга, Сфера, Освітній Центр з Прав Людини у Львові за підтримки Національного Демократичного Інституту в Україні та за сприяння донорських програм Великобританії, Швеції та Канади.

Ідея, дизайн та розробка кампанії належить ISD Group.

Расскажите друзьям про новость