В Україні до 8-го березня запустили кампанію та діджитал марш за ратифікацію Стамбульської конвенції
08 Мар 2021, 10:12

В Україні до 8-го березня запустили кампанію та діджитал марш за ратифікацію Стамбульської конвенції

Рекламна агенція Windfor’s Kyiv та студія зі створення Іnstagram-фільтрів FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок, що має на меті нагадати про ратифікацію Стамбульської Конвенції, яку український уряд відкладає з 2011 року. Кампанія складається з плакатів і діджитал маршу, до якого можуть долучитися всі охочі.

Організатори маршу наголошують, що 8 березня – це хороший привід нагадати українцям про жінок, які щороку страждають від домашнього насильства.

Нагадаємо, що за статистикою Мінсоцполітики майже кожна 5-та жінка в Україні була жертвою насилля. Загострила ситуацію й пандемія, адже упродовж 2020 року заяв та повідомлень про домашнє насильство надійшло на 47% більше, ніж у 2019-му. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Про що кампанія?

“Історія забуде тебе, якщо ти забудеш ратифікувати Стамбульську конвенцію”, – постери з такими слоганами розклеїли креативники на Хрещатику. На другому плакаті цієї серії можна впізнати табло голосування Верховної Ради – щоправда, з іншим текстом.

Постери та діджитал-марш мають слугувати певним нагадуванням посадовцям по дорозі на роботу і щоразу казатимуть їм, що ратифікація Стамбульської Конвенції це їхній шанс увійти до історії України. 

Інна Табаченко, креативна копірайтерка агенції Windfor’s Kyiv: «Особисто я щаслива, що в Україні тема домашнього насилля нарешті припиняє бути табуйованою. Та коли ми в Windfor’s задумалися над цим питанням, зрозуміли, що за останній рік ми бачили вдосталь кампаній з протидії домашньому насиллю, та жодної – за ратифікацію Стамбульської Конвенції. Ми вирішили це змінити».

Як долучитися до діджитал-маршу?

Діджитал-марш пройде паралельно з офлайн-маршем жінок, який відбудеться у понеділок  8 березня о 13:00, на Михайлівській площі та так само важливий як і перший, адже допомагає поширити меседж про те, що голос кожного українця важливий і може вплинути на становище жінок в Україні.  

Щоб долучитися, необхідно лише зняти Instagram-сторі з фільтром та відмітити акаунт @marshzhinok в Instagram.

Сам Інстаграм-фільтр візуалізує законотворчий процес у Верховній раді. 

Після його відкриття користувач бачить сьогоденну ситуацію, а саме – законопроєкт про ратифікацію не прийнято. Однак, натиснувши кнопку запису Instagram-сторі, кожен з нас може віддати вирішальний голос та змінити хід подій на користь прийняття Стамбульської конвенції.

Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO діджитал студії FFFACE.ME: «Наразі є багато проблем, що просто зависли через те, що не чутно тих, хто про них говорить. Отже, коли ми хочемо сказати про щось важливе наш голос часто не чутно, однак ситуація змінюється, коли ми починаємо говорити разом. Інстаграм-фільтр чудово підходить в якості масового “гучномовця”, що допомагає консолідувати наші голоси в мережі. І тому навіть ті, хто не зможе відвідати марш, матиме змогу висловити свою позицію в цей день».

Прискорити ратифікацію Стамбульської конвенції можна буде і на оффлайн-марші жінок, який відбудеться у понеділок 8 березня на Михайлівській площі о 13:00.

Нагадаємо, що Стамбульська конвенція – один з найдієвіших міжнародних актів у сфері захисту прав жінок про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами. Його роль: запобігання насильства, захист жертв та притягнення до відповідальності винних. Україна була однією з перших країн Європи, яка підписала Стамбульську конвенцію у 2011 році, але вже 10 років не може її ратифікувати та прийняти її нормативи в чинне законодавство. 

Расскажите друзьям про новость