В социальной рекламе неудачникам предложили убирать мусор
21 Мар 2011, 11:38

В социальной рекламе неудачникам предложили убирать мусор

 

Ролик для общественной организации Surfrider Foundation Europe, которая занимается защитой океанов и прибрежных зон от загрязнения, создало рекламное агентство Young&Rubicam, Париж. Рекламный слоган: «Каждый может собирать мусор».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

 

Расскажите друзьям про новость