21 Мар 2011, 11:38

В социальной рекламе неудачникам предложили убирать мусор

 

Ролик для общественной организации Surfrider Foundation Europe, которая занимается защитой океанов и прибрежных зон от загрязнения, создало рекламное агентство Young&Rubicam, Париж. Рекламный слоган: «Каждый может собирать мусор».

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео