19 Окт 2020, 16:19

В рекламі бренду крекерів-сендвічів перекусили «запару»

Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) створила новий ролик для бренду крекерів-сендвічів 2Crack від Roshen.

Дослідження команди Roshen чітко вказало на аудиторію енергійних та мультизадачних людей, яким не завжди вистачає сил і часу на здійснення усього задуманого.

З усіма карантинами, посиленнями й послабленнями команда зняла ролик про те, що болить, і чим допоможе продукт. Про голодний шлунок і великі очі на будь-яку “задачку”. Про запари, які виростають на рівному місці, про довгі вечори на коротку домашку, про завдання, що здаються непідйомними.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео