В рекламі бренду крекерів-сендвічів  перекусили «запару»
19 Окт 2020, 16:19

В рекламі бренду крекерів-сендвічів перекусили «запару»

Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) створила новий ролик для бренду крекерів-сендвічів 2Crack від Roshen.

Дослідження команди Roshen чітко вказало на аудиторію енергійних та мультизадачних людей, яким не завжди вистачає сил і часу на здійснення усього задуманого.

З усіма карантинами, посиленнями й послабленнями команда зняла ролик про те, що болить, і чим допоможе продукт. Про голодний шлунок і великі очі на будь-яку “задачку”. Про запари, які виростають на рівному місці, про довгі вечори на коротку домашку, про завдання, що здаються непідйомними.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость