В рекламі банку розповіли, як врятувати 2020 рік
24 Ноя 2020, 09:45

В рекламі банку розповіли, як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, пожежі, шість затемнень і нові правила Оскара. 

Більшість брендів обходять тему жахів, які ми пережили, і часто продовжують робити вигляд, що нічого не сталося. Але Альфа Банк запустив рекламну кампанію про кредит готівкою, призвавши на допомогу гумор. Кампанія реалізована Bickerstaff.666.

Поки працювали над стратегію, з’ясували таке: кредити найчастіше беруть під кінець року і для того, щоб швидше закрити невирішені питання з ремонтами і бізнесом, іноді ще й купити подаруночки та завершити рік без зайвих хвостів. Та в 2020 життя трохи змінилось. І навіть просто новий кухонний куточок може стати головною радісною подією року на фоні всього, що відбувалося останні 365 днів.

Так з’явилося ключове стратегічне повідомлення —  встигни врятувати 2020 рік.

Події, що відбулися в цьому році нагадують тривалий голлівудський блокбастер, сценарій якого написав Нолан під чуйним керівництвом Тарантіно. Та Альфа Банк сміливо вирішив закінчити це вже надто розтягнене кіно.
І поки в ролику йде боротьба за виживання — на білбордах з’явилися рімейки обкладинок культових фільмів про кінець світу.

Мораль: дивитись на армагедон набагато приємніше з віконечка відремонтованої кухні, а Альфа Банк раптом шо, на той ремонт позичить.


“Така ідея для банку була дійсно ризикованою, але ми точно не боїмося ризику! Нам захотілося по-чесному, з іронією провести цей тяжкий рік, який, хоч й (поки що) без зомбі, проходив на підвищеному рівні складності. Що допомогло нам занепасти духом? Доля іронії, самоіронії, підтримка і бажання підтримати і допомогти нашим клієнтам. Бо яким би не був 2020-й, навіть йому потрібен справжній хепі-енд. До речі, малювати віжуали нам допомагала польська дизайн-студія feel factory, що спеціалізується на кіноафішах, аби підтримати стилістику серйозного кіно.» — зазначила керівниця напрямку маркетингу мобільного банку “Альфа Банк Україна” Аліна Оніщенко
.

“Мені здається, є дві людські якості, які можуть хакнути цей “чудовий” рік: сміливість і самоіронія. А краще їх комбінація: мати сміливість бути іронічним, коли навколо несеться лють. Думаю, саме ця здатність дає нам змогу залишатися інтелігентними й світлими особистостями за будь-яких обставин. А ось зайва драматизація, навпаки, робить з нас загнаних у кут тварин з тунельним зором. Я радий можливості попрацювати із цією темою і контртемою у межах одного проєкту. Вдячний кожному учаснику проєкту за те, що на всіх етапах було все гаразд з усім: як зі сміливістю, так і з іронією”, — зазначив режисер проєкту Євген Красуля.

Расскажите друзьям про новость