В рекламе ритейлера показали огромный пакет и тележку для покупок
14 Авг 2020, 17:40

В рекламе ритейлера показали огромный пакет и тележку для покупок

Семья магазинов «Магнит» и агентство MORE (BBDO Group). запустили новую рекламную кампанию со слоганом «Пора отыграться!».

Так креативщики призывают покупателей отыграться за весь период карантина, а ритейлер обещает скидки, акционные недели и лотереи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость