28 Апр 2011, 12:43

В рекламе презервативов собак предпочли детям

 

В рекламной кампании презервативов Tulipan от Y&R, Буэнос-Айрес семейная бездетная пара весело проводит время со своими собаками, празднуя их дни рождения, развлекаясь на пляже, наблюдая за их сном. Теглайн кампании, который ранее звучал как «Веселитесь сейчас. Дети  позже» сократился до «Дети будут позже».

 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео