В рекламе презервативов собак предпочли детям
28 Апр 2011, 12:43

В рекламе презервативов собак предпочли детям

 

В рекламной кампании презервативов Tulipan от Y&R, Буэнос-Айрес семейная бездетная пара весело проводит время со своими собаками, празднуя их дни рождения, развлекаясь на пляже, наблюдая за их сном. Теглайн кампании, который ранее звучал как «Веселитесь сейчас. Дети  позже» сократился до «Дети будут позже».

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

 

Расскажите друзьям про новость