В новом ролике Target изменяет город с помощью цвета
03 Мар 2012, 12:20

В новом ролике Target изменяет город с помощью цвета

 

Ритейлер Target празднует наступление весны в Северной Америке, запустив ролик «Цвет все меняет», в котором разноцветная, энергичная группа молодых людей, прибывшая на воздушном шаре, волшебно преображает город. Кампания разработана Wieden+Kennedy 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость