В кампанії для молочного бренду зробили акцент на зворотній стороні упаковки
29 Янв 2021, 14:10

В кампанії для молочного бренду зробили акцент на зворотній стороні упаковки

Banda створила для Молокії нову комунікаційну платформу. Тепер вся реклама бренду показує продукти з іншої сторони.

Стратеги помітили, що людей бісить складність у такій простій категорії, як молочка. У комунікації ця категорія зазвичай вигадує якісь фантастичні відмінності від продукту конкурентів: все заради брендової брендовості бренду. Тому нашим головним ворогом став молочний випендрьож, а Молокія відтепер стає брендом, який не видає себе за бренд.

Зазвичай бренди віддають багато уваги передній стороні продукту, а зворотна залишається нудною та суто технічною. Щоб довести, що Молокія серйозно ставиться до того, про що говорить, ми зробили редизайн зворотної сторони для всього продуктового портфелю. Тепер ця сторона жива, привітна та зрозуміла, а головне – її стало легше та цікавіше читати.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Расскажите друзьям про новость