В кампанії для молочного бренду зробили акцент на зворотній стороні упаковки
29 Янв 2021, 14:10

В кампанії для молочного бренду зробили акцент на зворотній стороні упаковки

Banda створила для Молокії нову комунікаційну платформу. Тепер вся реклама бренду показує продукти з іншої сторони.

Стратеги помітили, що людей бісить складність у такій простій категорії, як молочка. У комунікації ця категорія зазвичай вигадує якісь фантастичні відмінності від продукту конкурентів: все заради брендової брендовості бренду. Тому нашим головним ворогом став молочний випендрьож, а Молокія відтепер стає брендом, який не видає себе за бренд.

Зазвичай бренди віддають багато уваги передній стороні продукту, а зворотна залишається нудною та суто технічною. Щоб довести, що Молокія серйозно ставиться до того, про що говорить, ми зробили редизайн зворотної сторони для всього продуктового портфелю. Тепер ця сторона жива, привітна та зрозуміла, а головне – її стало легше та цікавіше читати.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость