«Людину не визначають анекдоти, які вона розповідає»: відповідь засновниці ТМ Yaro
18 Окт 2021, 21:56
PR

«Людину не визначають анекдоти, які вона розповідає»: відповідь засновниці ТМ Yaro

На своїх сторінках в мережах ТМ Yaro та засновниця бренду Юлія Прівалова відреагували на скандал навколо поста Юлії в Instagram з фото на фоні Кремля, в якому вона додала анекдот про «бандерівців». Юлія зазначила, що «завжди вважала себе патріотом своєї країни і вважає так досьогодні. Любить свою країну та людей, які в ній проживають».

«Що стосуюється анекдоту, то я не переслiдувала мети образити ним будь-кого. Я приношу щирі вибачення, якщо це обурило чиїсь почуття», — відзначила вона.

В свою чергу бренд також вибачився перед тими, чиї почуття були ображені. «Також хочемо зауважити, що уявлення про антипатріотичність компанії YARO є абсолютно помилковим. Ми бажаємо Україні найквітучішого процвітання та сподіваємося й надалі робити свій посильний внесок у її розвиток» — зазначено в пості.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Зазначимо, що Rozetka зняла з продажу продукцію ТМ Yaro. Про це повідомів активіст Сергій Стерненко в Faccebook. «Ще учора Rozetka продавала 56 найменувань Yaro, і в наявності були вони майже усі, та сьогодні протягом дня більшість товарів було видалено, а на всіх 20, які ще показує у пошуку стоїть позначка «відсутній у продажу»», — пише він.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео