Установчі збори Асоціації нішевих телеканалів призначено на 14 серпня
Прийом заявок охочих вступити до Асоціації нішевих телеканалів триватиме до 1 серпня, а орієнтовно 14 серпня відбудуться установчі збори.
16 липня на черговій робочій зустрічі зі створення асоціації взяли участь 16 телеканалів, а також представники рекламного ринку.
На зустрічі було визначено основні завдання створюваної організації, зокрема такі:
— обмін інформацією та PR – створення платформи для обміну досвідом та інформацією компаній – членів асоціації та просування галузі в цілому;
— лобіювання – захист прав та інтересів членів асоціації та представлення у відносинах із державними органами й іншими структурами;
— технічний розвиток – об'єднання зусиль з удосконалення технічного покриття телеканалів – членів асоціації. Здійснення та замовлення досліджень, що допоможуть розвинути мовлення членів асоціації;
— робота з провайдерами програмних послуг (кабельними, супутниковими операторами та ін.);
— вимірювання телеперегляду – покращення якості наявних систем вимірювання нішевого телебачення та (або) вибудова альтернативних систем.
«Для нас важливо, щоб Асоціація напрацювала та впровадила певні правила функціонування цього ринку, можливо, виокремила його в окремий сегмент, допомогла донести до рекламодавця переваги реклами на нішевих телеканалах. Тоді ми зможемо якісніше працювати та більше заробляти, — зазначає керівний партнер сейлз-хаусу MaxximumADV Вікторія Семененко. – Поки що доводиться на пальцях кожному пояснювати, що нішеві телеканали – вони інші, їх не можна порівнювати хз національним телебаченням. Ніхто ж не порівнює частку аудиторії «Фактів», «Наталі» та Playboy. Є поняття суспільно-політичних видань та глянцевої преси. Я впевнена, що за допомогою Асоціації на ринку телебачення з’явиться розуміння загальнонаціонального та нішевого ТБ».