Однією з найскладніших проблем, з якими стикаються маркетологи, є утримання клієнтів достатньо довго залученими для покупки. І хоча є багато факторів, ця проблема часто виникає через погані дані.
Кейт Адамс, старший віце-президент з маркетингу компанії Validity, яка займається розробкою даних, вказала на деякі вражаючі статистичні дані у своїй презентації на конференції MarTech, що за даними MarketingSherpa, щороку від 25% до 30% даних стають неточними, що призводить до менш ефективних продажів і маркетингових кампаній.
Ось п’ять способів, яким команда Validity рекомендує маркетологам використовувати дані, щоб зацікавити клієнтів протягом усього їхнього шляху.
Дедуплікація даних
Згідно зі статистикою Integrate, 15% потенційних клієнтів містять повторювані дані . Незалежно від того, чи це споживач, який зв’язується з брендом за допомогою форми та телефону, чи той, хто взаємодіє як із чатом, так і з електронною поштою, існує багато місць, де дублювання інформації може порушити маркетингові операції. Ось чому дуже важливо розуміти контекст ваших взаємодій.
Оптимізація перетворення веб-форм
Доки збирається найбільш доречна інформація від клієнтів, скорочення обов’язкових полів форми може допомогти маркетологам покращити заповнення.
Стандартизація даних
Було б практично неможливо забезпечити, щоб кожен член вашої маркетингової команди вводив дані кампанії однаково. Але маркетологи можуть запровадити процеси стандартизації, коли дані зійдуться разом.
Персоналізований чат
92% клієнтів задоволені послугами чату в реальному часі порівняно з електронною поштою по телефону або в соціальних мережах. Ключовим фактором є персоналізація.
Перевірка даних
Після створення ефективної системи перевірки даних маркетологам буде легше визначити найкращий спосіб охоплення клієнтів. Відсутність неточних даних допомагає брендам зв’язуватися з ними на основі інтересів, поведінки та іншої інформації, яку вони надали.