Закупівля трафіку з соціальних мереж та пошуковиків лишається одним із найдорожчих каналів залучення трафіку і водночас таким, що найшвидше масштабується.
Розуміння інструментів, тенденцій і провідних практик використання платного трафіку допоможе маркетологам краще прогнозувати бюджети й ефективність роботи з платними каналами.
Хто розкаже за Growth Hacking?
- Yaroslav Moz, Product Manager Genesis. «Як вигравати аукціони в Facebook чи чому бюджет не вирішує».
- Dmytrø Bilash, Co-Founder Captain Growth. «A.I. для оптимізації Facebook і Google розміщень».
- Olena Smirnova, Head of Channels MOYO.ua. «Як відслідкувати вплив онлайн-реклами на офлайн».
Модератор: Yaroslav Stepanenko, Product Marketing Manager MacPaw.
Кому бути обов’язково?
- PPC-спеціалістам, маркетологам, product marketing-менеджерам і підприємцям.
- Усім, хто цікавиться масштабуванням користувацької бази продуктів та ecommerce-платформ.
Коли: 28 травня (вівторок), 19:00-21:00.
Де: UNIT.Core Event Hall, B8, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка «Мотоциклетний завод»)
На території є паркінг.