Українскькі креативники об’єднали HR-кампанію з благодійністю
22 Апр 2021, 12:41

Українскькі креативники об’єднали HR-кампанію з благодійністю

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, якими опікується благодійний фонд Happy Paw. 

В агенції вирішили поекспериментувати та зробити рекрутинг окремим інструментом комунікації з аудиторією, який функціонував би на межі креативу та соціальної відповідальності. Команда агенції створила лендінг, в якому зібрала 5 актуальних вакансій та розмістила поруч профайли пухнастиків, які шукають сім’ю. Основним чинником створення такої кампанії було бажання оптимізувати рекламний бюджет, адже витрати, що закладаються на просування часто використовуються недоцільно. Ініціатива передбачає вирішення соціально важливої проблеми шляхом ефективного використання рекламних коштів.

Алекс Твіста, співзасновник та креативний директор агенції TWID:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«В нас з’явилася потреба відразу у великій кількості нових співробітників і ми зрозуміли, що простіше не шукати їх окремо, а об’єднати все в єдину комунікацію, фактично, запустити рекламну кампанію. Звичайно, просування кампанії потребує відповідного бюджету, тому ми вирішили використати гроші таким чином, щоб максимізувати користь і для третьої сторони. Величезні суми витрачаються на рекламні охоплення і круто, коли суто внутрішня комунікація агенції несе додаткову цінність для інших. В цілому, хотілося б цим прикладом підштовхнути бренди й агентства частіше додавати подібну складову при взаємодії з аудиторією, оскільки ця історія не тільки про екологічне використання ресурсів, а і про інвестиції в добро, в тому числі. Ми не знаємо, чи можна вважати такий формат новим, але раді просувати цю ідею локально та бути серед компаній,  які розуміють важливість підтримки благодійності».

TWID планує закрити вакансії в межах 4-х тижнів. Після завершення кампанії агенція проведе аналіз ефективності, за результатами якого буде створено план вдосконалення й адаптації інструменту в інші проекти. 

Расскажите друзьям про новость