Українські тіктокери об’єднались заради подолання проблеми насильства над дітьми
06 Янв 2022, 10:15

Українські тіктокери об’єднались заради подолання проблеми насильства над дітьми

Українські TikTok-інфлюенсери підтримали соціальний проєкт Ради Європи «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні». У рамках проєкту тіктокери зняли інформаційні ролики, які привернули увагу до часто замовчуваної проблеми сексуального насильства над дітьми.

Проєкт Ради Європи «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні» фокусується на підтримці України в посиленні реагування на випадки сексуальної експлуатації дітей, у тому числі в цифровому середовищі, на поширення сприятливих для дітей практик з акцентом на забезпеченні прав дітей-жертв та свідків у судових провадженнях, та просуванні прав дитини в цифровому середовищі. Головна мета проєкту — розповсюдження серед вразливої аудиторії інформації про те, що насильство над дітьми — це не нормально, а кримінально відповідально.

У процесі соціальних змін роль лідерів думок стала дуже важливою, адже, коли інформація йде від авторитетної особи до неї охочіше прислухаються. Оскільки цільова аудиторія проєкту переважно діти, то платформою для співпраці з інфлюенсерами було обрано TikTok. Понад 100 000 унікальних переглядів отримали відео від тіктокерів, що розкрили у своїх роликах проблеми сексуального, фізичного та морального насильства над дітьми. За реалізацію проєкту відповідав український офіс міжнародної комунікаційної агенції Action Global Communications.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

“Соціальна свідомість та активна участь тіктокерів в таких активностях, як боротьба з насильством щодо дітей — дуже важлива. Згідно з нашим дослідженням в рамках проєкту, лише 23% респондентів бачили інформацію про насильство над дітьми в соціальних мережах. Розповідаючи як саме потрібно діяти, які гарячі лінії використовувати, кому довіряти у таких соціальних мережах як Tik Tоk — ми напряму доносимо інформацію до вразливих груп населення. І тіктокери, які взяли участь в активації,безпосередньо допомагають запобігати насильству”, — керівник українського офісу Action Global Communications Макаревич Ярослав.

“Участь інфлюенсерів у соціальних проєктах — це win-win колаборація для обох сторін. Для проєкту — це можливість реально вплинути на аудиторію через поширення інформації від авторитетної особи, а для інфлюенсера — побудувати свій імідж, як соціально відповідальної особистості. Адже, як показують останні події, репутація для лідерів думок грає важливу роль”, — партнер з інфлюенс-маркетингу Сальнікова Дар’я.

Відеоролики можна відстежити за хештегами: #кримінальновідповідально #CoE4Children.

@alhorytm Потерпаєш від насильства – не мовчи! Національна гаряча лінія для дітей та молоді: 116 111 ##CoE4Children#навчітьдитинузахищатися #психологія ♬ Вечорниці — oisho btz
@marketing_geeks Не мовчи! Насилля над дітьми — це не нормально, а кримінально відповідально!#кримінальновідповідально #coe4children ♬ Ocean — Elsa & Emilie

Расскажите друзьям про новость