“Сьогодні медіа в усьому світі знаходяться у пошуку нових бізнес-моделей. На мій погляд, вона полягає у диверсифікації надходжень. Це і реклама, і читацькі внески, і спецпроєкти. Наш мерч також про це. Тепер незалежну журналістику в країні можна підтримати, купивши стильну футболку, веселі шкарпетки або корисні книжки”, — розповідає головна редакторка УП Севгіль Мусаєва.
Речі УП, а це – шкарпетки, футболки, еко-торбинки та захисні маски, створені для для тих, хто вірить у місію Дон Кіхота: захищати справедливість та вступати в бій, коли вона порушується. Цей герой з видатного роману Сервантеса є незмінним символом видання вже майже 21 рік.
Перша колекція UP.SHOP виходить під слоганом «Кожен з нас син своїх справ».
Для дебютної лінійки мерчу УП художник Олександр Грєхов намалював Дон Кіхота УП у сучасному світі – він впевнено прямує вперед на гіроскутері, заряджений на віру в правду та взаємодопомогу.
Для підписників Толоки УП діє знижка у 20% на весь мерч УП.
На честь свого майбутнього 21-річчя УП подарує 21 підписку на Толоку першим покупцям будь-яких трьох речей з UP.SHOP.
#Несу_Правду — хештег, із яким можна ділитися у сомережах своїми придбаннями на UP.SHOP
Окрім мерчу, на UP SHOP У також продаються книги від авторів УП.