«Українська правда» запустила продаж власного мерчу через ФБ-магазин
03 Мар 2021, 15:34

«Українська правда» запустила продаж власного мерчу через ФБ-магазин

Сьогодні медіа в усьому світі знаходяться у пошуку нових бізнес-моделей. На мій погляд, вона полягає у диверсифікації надходжень. Це і реклама, і читацькі внески, і спецпроєкти. Наш мерч також про це. Тепер незалежну журналістику в країні можна підтримати, купивши стильну футболку, веселі шкарпетки або корисні книжки”, — розповідає головна редакторка УП Севгіль Мусаєва.

Речі УП, а це – шкарпетки, футболки, еко-торбинки та захисні маски, створені для для тих, хто вірить у місію Дон Кіхота: захищати справедливість та вступати в бій, коли вона порушується. Цей герой з видатного роману Сервантеса є незмінним символом видання вже майже 21 рік. 

Перша колекція UP.SHOP виходить під слоганом «Кожен з нас син своїх справ». 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для дебютної лінійки мерчу УП художник Олександр Грєхов намалював Дон Кіхота УП у сучасному світі – він впевнено прямує вперед на гіроскутері, заряджений на віру в правду та взаємодопомогу. 

Для підписників Толоки УП діє знижка у 20% на весь мерч УП.

На честь свого майбутнього 21-річчя УП подарує 21 підписку на Толоку першим покупцям будь-яких трьох речей з UP.SHOP.

#Несу_Правду — хештег, із яким можна ділитися у сомережах своїми придбаннями на UP.SHOP

Окрім мерчу, на UP SHOP У також продаються книги від авторів УП. 

Расскажите друзьям про новость