Українці схильні купувати подарунки заздалегідь та за акційними пропозиціям
30 Дек 2020, 10:27

Українці схильні купувати подарунки заздалегідь та за акційними пропозиціям

Респонденти купують подарунки до Нового року заздалегідь: 31% – частково, 27% – повністю. Ті, хто купують усі подарунки заздалегідь, роблять це за місяць або тиждень до свят (60% та 30% відповідно). У порівнянні з минулим роком зросла частка тих, хто купують усі подарунки в останній момент (10% проти 6%).

Про це свідчать дані Kantar online TRACK. Дата польових робіт 13-27 листопада 2020.

Kantar_Купівля подарунків

Цьогорічні плани щодо грошових витрат на подарунки суттєво не відрізняються від торішніх витрат.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Минулого року близько половини опитаних (47%) витратили на купівлю подарунків до Нового року та Різдва менше ніж 2000 грн (25% витратили менше ніж 1000 грн, 22% – від 1000 до 1999 грн).

Цього року близько половини (46%) мають намір витратити на подарунки до 2000 грн. (24% – до 1000 грн, 22% – від 1000 до 2000 грн).

Kantar_грошові витрати на зимові свята

Українці схильні робити покупки до Нового року по акціях. Їжу за акційними пропозиціями купують 55% опитаних, подарунки – 48%.

Kantar_купівля їжі та подарунків по акціям

Половина українців планують дарувати на зимові свята смаколики (52%). Вони залишаються найпопулярнішим подарунком – минулого року смаколики дарували 63% опитаних. В ТОП 5 подарунків увійшли також іграшки та дитячі речі (33%), косметика (31%), одяг (26%) та предмети декору і сувеніри (23%).

Жінки частіше за вибірку в цілому планують дарувати смаколики та косметику (59% та 37% відповідно), чоловіки – гаджети та техніку (26%). Смаколикам частіше надають перевагу на Заході (61%). Кияни мають ширші плани щодо подарунків – зокрема, частіше планують дарувати косметику (44%), гаджети та техніку (26%), алкоголь (26%), чай і каву (24%), готові подарункові набори (20%), книги (19%) та сертифікати на послуги (10%). Останній варіант частіше обирають також мешканці великих міст (8%). Іграшки та дитячі речі більш актуальні для респондентів віком 30-40 років (44%).

Kantar_Топ 15 подарунків на норічні свята

Опитування репрезентує міське населення України, яке користується Інтернетом у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону (проникнення інтернету в цій групі – 84%). Обсяг вибірки 1000 респондентів. Квотна вибірка. Квоти за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.

Дата польових робіт: 13-27 листопада 2020.

Расскажите друзьям про новость