«Україна Без Сміття» розпочала інформаційну кампанію «МИЙ-СТИСКАЙ-СОРТУЙ», спрямовану на об’єднання зусиль відповідальних бізнесів, які працюють у сфері доставки. Ресторани, виробники напівфабрикатів і готових страв, супермаркети і крамниці також можуть скористатися екопорадами, щоб уникати зайвого пластику.
Із початком карантину доставка їжі — один із найзатребуваніших сервісів, без якого важко уявити період вимушеної ізоляції. Кількість гравців у сфері кур’єрської доставки у 2020 році зросла на 358%, а топ-сервіси розповідали, що попит на доставку страв у Києві за карантинний рік в середньому зріс на 86%.
«Україна Без Сміття» звертає увагу на негативний аспект доставки — це продукування одноразового пластикового сміття. Щоб врятувати довкілля від неконтрольованого засмічення та повернути цінні вторресурси в економіку країни, УБС запропонували просту інструкцію. Команда проєкту наочно показує, як продукувати менше відходів, а також закликає розповідати про нову зручну опцію сортування «під ключ» — послугу «УБС Кур’єр». Це сервіс вивезення сортованих відходів, який можна замовити буквально за 3 хв.
Сервіси доставки їжі та заклади харчування, щоб привернути увагу своїх клієнтів до акції «МИЙ-СТИСКАЙ-СОРТУЙ», зможуть наклеїти на паковання спеціальну наліпку з QR-кодом, що скеровує користувача на сервіс сортування від УБС. Такими спільними зусиллями відповідальні бізнесмени і мешканці столиці робитимуть місто щасливішим і чистішим. Усі цінні вторресурси «Україна Без Сміття» відправить на переробні українські підприємства.
Ініціативу вже підтримали Uklon доставка, Rocket, Foodex, Monster Food.