З 28 серпня 2009 року тижневик «Український тиждень» виходить у новому дизайні. Про це повідомляє прес-служба видання. Редизайн здійснено спільними зусиллями Ігоря Дудника й арт-директора «Українського тижня» Андрія Єрмоленка.
«Насамперед змінилася графічна концепція, — цитує прес-служба головного редактор «Українського тижня» Сергія Литвиненка, — Редизайн покликаний зробити журнал сучаснішим, соліднішим і візуально яскравішим».
При цьому основні рубрики та контент «Тижня» залишилися без змін.
Окрім цього «Український тиждень» запускає музичний додаток «Контрапункт». «Контрапункт» писатиме про музику, «яку не транслюють інші мас-медіа». Куратор «Контрапункту» Вячек Криштофович-молодший, джазовий критик, у минулому — головний редактор журналу Nota.
Обсяг додатку 16 сторінок. Планується, що згодом він виходитиме регулярно.