20 Ноя 2007, 13:23

Українці не поспішають до страхових компаній

Українці не поспішають до страхових компаній

Результати дослідження ринку страхових послуг для фізичних осіб, яке здійснила компанія GfK Ukraine:

· У першому півріччі 2007 року частка користувачів страхових послуг серед фізичних осіб в Україні складала лише 12%.

· Знання страхових послуг залишається на доволі низькому рівні: 15% респондентів не знають жодної страхової послуги.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

· Найбільш популярними послугами є страхування авто (3,3% населення), добровільне медичне страхування (2,8%) та страхування квартири (2,6%).

· Одними з найменш популярними є накопичувальні види страхування, проте ці послуги мають великий потенціал.

 

Українці не довіряють страховим компаніям

 

Основним критерієм вибору страхової компанії нинішні клієнти страхових компаній (СК) називають довіру до страхової компанії: цей критерій обрали 57% нинішніх та потенційних клієнтів СК. Це вказує на загальний низький рівень довіри до страхових компаній, бо обирають відому, перевірену компанію.

 

На другому місці також характеристика, пов’язана з довірою до СК – гарантованість допомоги у разі настання страхового випадку. Її обрали 51% нинішніх та потенційних клієнтів СК.

 

Дещо нижчий рівень важливості мають великий досвід роботи СК, низькі тарифи, та висока якість обслуговування, а також оперативність роботи компанії.

 

Знання та користування страховими послугами

 

Знання страхових послуг залишається на доволі низькому рівні: 15% респондентів не знають жодної страхової послуги, рівень знання жодної зі страхових послуг не перевищує 55%. Ще нижчий рівень знання про накопичувальне страхування (на рівні 22-27%).

 

Найбільш популярними послугами є страхування авто (3,3%), добровільне медичне страхування (2,8%) та страхування від нещасного випадку (2,4%), а також страхування квартири (2,6%) та домашнього майна (2,1%).

 

Одними з найменш популярними є накопичувальні види страхування (0,2% опитаних), проте ці послуги мають великий потенціал – частка потенційних користувачів цих послуг перевищує частку нинішніх в шість разів.

 

Регіональні особливості користування страховими послугами

 

Найвищий потенціал використання страхових послуг мають Київ та Західний регіон – ці регіони мають високий рівень використання страхових послуг (16% та 15% відповідно). Київ, крім того, має найвищу частку потенційних клієнтів.

 

Найнижчий рівень використання страхових послуг в Південному регіоні (8%), проте цей розрив може компенсуватись за рахунок нових клієнтів, так як цей регіон має найвищий потенціал (10%).

Расскажите друзьям про новость

Новое видео