Традиційно кожних 10 років UaReview змінює свою візуальну айдентику. 2011 року вперше з’явився логотип видання, а тепер, у 2021 році, він повністю оновлюється.
Про це повідомляє пресслужба UaReview.
“Видання UaReview розвивається, росте, еволюціонує. І його сприйняття як бренду з часом також змінюється. Тому візуальне оформлення потребувало глобального переосмислення”, – розповідає головний редактор UaReview Роман Голубовський.
Якщо придивитись до першого логотипу, то можна побачити, що він символізував фейкові новини, передрук їх у ЗМІ й спростування цієї інформації державними установами. Натомість вигляд нового логотипу чітко артикулює зовсім інші наративи. Зокрема, нове лого символізує сатиричні й гумористичні новини; розвиток критичного мислення; популяризацію українських мови, культури й контенту; а також міцну спільноту, згуртовану навколо UaReview. Достатньо подивитись 5 хвилин на логотип, щоб усе це чітко побачити, йдеться у пресрелізі.
“Дуже сподіваюсь, що читачі UaReview радо приймуть новий логотип видання — як його візуальну складову, так і весь корпус нових сенсів, що завдяки кольорам і формам передаються через зображення”, – каже Голубовський.
До слова, оновлення логотипу стало можливим завдяки спільноті читачів, що підтримують UaReview на Patreon.