«УА-Медіа» підняв розцінки на рекламний час «Інтера»
28 Янв 2009, 10:32

«УА-Медіа» підняв розцінки на рекламний час «Інтера»

Дім продажів телереклами «УА-Медіа», що обслуговує телеканали «Інтер», М1 та К2, уточнив вартість пункту рейтингу на телеканалі «Інтер» з 1 лютого.

 
Якщо у попередньому шоп-листі CPP в праймі становило $1400, в офф-праймі – $1190, то в оновленому шоп-листі, розісланому медійним агенціям днями, воно складає $1500 та $1275 відповідно.
 
На думку агенцій, підвищення є логічним, оскільки за старими умовами виходило, що «Інтер» коштував дешевше за, наприклад, Новий канал та ICTV. Тепер їхня вартість зрівнялася.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео