У Projector запускається новий маркетинг-курс з Marketing automation.
26 Июн 2018, 12:37

У Projector запускається новий маркетинг-курс з Marketing automation.

У веб-дизайнерів є Sketch, Photoshop та Figma, у розробників WebStorm, Sublime і Atom. В той час як у маркетологів — дві сотні інструментів, з якими вони працюють щодня. І замість того, щоб займатися маркетингом, ми щоранку відкриваємо 20 дашбордів, намагаючиcь звести в купу масиви даних.

Marketing automation дозволяє об’єднати кілька інструментів, автоматизувати та радикально спростити роботу з ними. На курсі студенти сформують робочу карту всіх маркетингових активностей та автоматизують їх з допомогою правил та скриптів. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Маркетингові технології рухаються в бік персоналізації. Тепер компанії підлаштовуються під користувачів, а не навпаки, і комунікують тоді, коли це зручно людям. Marketing automation дозволяє будувати вузько таргетовані кампанії, вигравати час і конверсію. 

За 9 занять студенти розберуться із тим, хто їхній покупець та розроблять персони. Спроектують воронку продаж під кожного з них, налаштують аналітику, таргет, CRM та всі інструменти комунікації під конкретних користувачів. 

На курсі будуть працювати з такими інструментами як: Segment, Mixpanel, Amplitude, Drip, Intercom, ActiveCampaign, FB ad's rules, Albacross, Clearbit, Draw.io, AutopilotHQ, IFTTT, Zapier, Automate.io, Phantombuster.

1 місяць інтенсивної практики під кураторством Руслана Назаренко, ментора на Google Launchpad і Startup Grind, бренд-амбасадора у Branch, засновника Quokka.io. 

 

Расскажите друзьям про новость