У веб-дизайнерів є Sketch, Photoshop та Figma, у розробників WebStorm, Sublime і Atom. В той час як у маркетологів — дві сотні інструментів, з якими вони працюють щодня. І замість того, щоб займатися маркетингом, ми щоранку відкриваємо 20 дашбордів, намагаючиcь звести в купу масиви даних.
Marketing automation дозволяє об’єднати кілька інструментів, автоматизувати та радикально спростити роботу з ними. На курсі студенти сформують робочу карту всіх маркетингових активностей та автоматизують їх з допомогою правил та скриптів.
Маркетингові технології рухаються в бік персоналізації. Тепер компанії підлаштовуються під користувачів, а не навпаки, і комунікують тоді, коли це зручно людям. Marketing automation дозволяє будувати вузько таргетовані кампанії, вигравати час і конверсію.
За 9 занять студенти розберуться із тим, хто їхній покупець та розроблять персони. Спроектують воронку продаж під кожного з них, налаштують аналітику, таргет, CRM та всі інструменти комунікації під конкретних користувачів.
На курсі будуть працювати з такими інструментами як: Segment, Mixpanel, Amplitude, Drip, Intercom, ActiveCampaign, FB ad's rules, Albacross, Clearbit, Draw.io, AutopilotHQ, IFTTT, Zapier, Automate.io, Phantombuster.
1 місяць інтенсивної практики під кураторством Руслана Назаренко, ментора на Google Launchpad і Startup Grind, бренд-амбасадора у Branch, засновника Quokka.io.