На початку року у Луцьку розпочав роботу MIRROSPOT — перший у місті креативний простір. Місце для зустрічі креативних професій, щоб навчатись, надихатись, пізнавати нове, ділитись досвідом та знаходити нові знайомства.
Ідея створення простору, де спеціалісти креативних індустрій можуть зібратись, щоб ділитись досвідом чи отримати нові знання належить креативному агентству mirrolab з Луцька.
MIRROSPOT задуманий як платформа для професіоналів у сферах маркетингу, дизайну та креативу. Тут вже проводяться лекції, кіноперегляди, творчі зустрічі, воркшопи та майстер-класи від спеціалістів з Луцька, Києва та Львова. Пізніше планується запуск повноцінних курсів. У майбутньому засновники мають намір зробити фестиваль креативності у Луцьку.
«Ми відкрили MIRROSPOT бо вважаємо, що нашому місту не вистачає креативності. У Луцьку багато креативних особистостей, але донині їм не було куди піти повчитись, надихнутись чи завести нові знайомства, тому що нічого не відбувалось у цьому напрямку. Люди хочуть відвідувати лекції, воркшопи, майстеркласи, що відбуваються у Києві чи Львові, але є проблема з дистанцією та часом. Тепер нікуди не потрібно їхати, MIRROSPOT надає можливість отримувати найсвіжіший та найактуальніший контент від лідерів ринку у Луцьку.
Ми дуже прискіпливо ставимось до контенту, тому запрошуємо тільки досвідчених спікерів. Спікер обов'язково повинен бути практиком, ми за практичні навички, для нас це дуже важливою. У MIRROSPOT вже були Валентин Панюта (керуючий партнер агентства FEDORIV), Христина Бойко (CEO та продюсер відеоагенції and action), фестиваль анімації Linoleum. Найближчим часом будуть Володимир Смирнов та Настя Жеребецька (дизайн-директори, співзасновники Дизайн Бюро Spiilka Design Büro), Євген Зінгерман – комунікаційний стратег та незалежний консультант, Анна Лісовська – копірайтер у маркетинговому агентстві Fedoriv.
Круто, що до нас на лекції приїздять цілі делегації зі Львова, Житомира та Рівного. Дуже приємно, що наш проєкт приносить користь людям, це надихає. Ми хочемо, щоб наше місто впізнавали не тільки по зображенню Луцького Замку на двохсотгривневій купюрі, Луцьк може стати центром креативності західної України», – Святослав Кононець, співзасновник, CEO та креативний директор mirrolab.