У новій кампанії для Ковальська перевернули «Будинок на Вавілових»
29 Дек 2021, 13:45

У новій кампанії для Ковальська перевернули «Будинок на Вавілових»

Вибір житла в Києві – суцільний компроміс, доводиться вибирати – парк чи метро поряд, гарний вид із вікна чи інфраструктура тощо. «Будинок на Вавилових» –  функціональне та естетичне житло біля метро для активних та амбітних киян. Тут одночасно і метро і швидкий доступ до центру, та можливість бути в найзеленішому районі міста, з чистим повітрям.

Завдання для агентства Looma було запустити «Будинок на Вавилових» і показати, як в одному місці можна зібрати стільки всього. Для цього потрібно було об’єднати одразу 4 повідомлення – розвинена інфарструктура, близькість до метро, наявність поруч паркової зони, а також показати естетику архітектури будинку.

Силует «Будинку на Вавилових» перетворився на сюрреалістичний образ, який поєднав усі ключові переваги комплексу та створив унікальний візуальний стиль.

Ківіжуал і відеоролик були повністю створені в CGI внутрішнім продакшен департаментом Looma.
Ролик зняли у CG одним кадром – таким чином, перелітаючи між гранями та вимірами, глядач може оцінити усі плюшки комплексу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel