У КМДА відбувся круглий стіл щодо моральності реклами
Традиційно бурхливо минули чергові дебати навколо моралі і моральності в рекламі. І хоча заявлена тема круглого столу, що відбувся 10 квітня в приміщенні КМДА, а саме: «Реклама для суспільства: надбання чи руйнація?» вимагала створення більш широкого дискурсу, загальний контекст заходу формували дискусії навколо меж дозволеного в рекламі.
Організатори заходу: Національна експертна комісія з питань моралі, Київська міська державна адміністрація, Інститут реклами – сформували авторитетний список доповідачів та гостей заходу. До участі були запрошені представники Асоціації зовнішньої реклами України, представники органів влади і державного контролю, галузевих організацій, журналістських, громадських та релігійних кіл.
Головний акцент, на якому наголосили практично всі учасники круглого столу, полягав у глибокому занепокоєнні окремими проявами зниження загального рівня культури в Україні, зменшення рівня захисту повноцінного розвитку молоді та дітей.
В той же час представники рекламної галузі застерегли учасників заходу та представників організаторів круглого столу, зокрема, Національної експертної комісії, від спроб підмінити мораль моралізаторством та закликали то конструктивних дій, в тому числі в напрямку проведення об'єктивних наукових досліджень впливу реклами на ціннісні орієнтири суспільства, розвитку якісної та ефективної соціальної реклами.
Представники виконавчої дирекції АЗРУ презентували наступні доповіді: «Провокація в рекламі: заборонити не можна дозволити» та «Потенційні негативні тенденції впливу на соціум реклами тютюну, алкоголю, тощо».
За результатами засідання було за основу прийнято текст Резолюції круглого столу.