У Києві стартувала рекламна кампанія туристичного Чернігова — Чернігівуйся
07 Июл 2021, 16:35

У Києві стартувала рекламна кампанія туристичного Чернігова — Чернігівуйся

На трасах і в центрі Києва з’явилися білборди з фотографіями міста. В інтернеті — сайт і сторінка в соціальних мережах.

«Цей проєкт створили залюблені в Чернігів люди, які тут народилися та виросли, живуть і працюють або просто побували в місті один раз і залишили в ньому частинку свого серця, щоб повертатися знову та знову. Ми хочемо показати красу та душу Чернігівщини, її силу й мудрість, багату й дивовижну історію, що налічує понад тисячу років. Це місто варто відвідати кожному, хто хоче краще знати та розуміти Україну, зарядитися життєвою енергією й отримати море позитивних емоцій, які наповнюють змістом наші будні й дають стимул для нових звершень», — пишуть на сайті проєкту.

Ідею запропонував український бізнесмен родом з Чернігова, президент Українського клубу аграрного бізнесу Алекс Лісітса. Його підтримав Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Наша мета — привернути увагу українців і, зокрема, киян до Чернігова як до туристичного міста. Бажання створити з Чернігова ідеальне місце для туру вихідного дня народилося давно. Всього 140 км, 1,5-2 години на авто, або ж трохи більше автобусом — і ви у місті, яке просочене історією та любов’ю. Усю красу міста — тисячолітні легенди, вікові традиції, багату культуру, європейську свіжість сучасних вулиць, кафе і ресторанів і, звісно, «інстаграмні місця» — розкриває новий проєкт «Чернігівуйся». Розвиток регіонального туризму — глобальне завдання в Україні. Їм премеймається Державне агентство розвитку туризму. Але й такого роду ініціативи не будуть зайвими. Я впевнений, що за участю бізнесу досягти спільної мети можна швидше. Регіони нашої країни мають величезний потенціал для розвитку з точку зору галузі гостинності і залучення туристів як українських, так і з-за кордону», — зазначив Алекс Лісітса.

Розробку концепції та структури проєкту взяло на себе креативне агентство Zubarewa sustainability & communication, що спеціалізується на створенні креативних, соціально значущих програм:

«За допомогою наших проєктів ми прагнемо показати їх соціальну роль для людей, міста, країни в цілому. «Чернігівуйся» не виняток — це легкий, повітряний проєкт про любов до України та її історії. Подорожі та яскрави враження, які можна отримати, не виїжджаючи з країни. Його створили закохані в місто люди, а ми лише допомогли втілити їх пристрасть в життя», — зазначила Олена Зубарєва, засновник агентства Zubarewa sustainability & communication.

Детальніше — на сайті проєкту.

Расскажите друзьям про новость