На трасах і в центрі Києва з’явилися білборди з фотографіями міста. В інтернеті — сайт і сторінка в соціальних мережах.
«Цей проєкт створили залюблені в Чернігів люди, які тут народилися та виросли, живуть і працюють або просто побували в місті один раз і залишили в ньому частинку свого серця, щоб повертатися знову та знову. Ми хочемо показати красу та душу Чернігівщини, її силу й мудрість, багату й дивовижну історію, що налічує понад тисячу років. Це місто варто відвідати кожному, хто хоче краще знати та розуміти Україну, зарядитися життєвою енергією й отримати море позитивних емоцій, які наповнюють змістом наші будні й дають стимул для нових звершень», — пишуть на сайті проєкту.
Ідею запропонував український бізнесмен родом з Чернігова, президент Українського клубу аграрного бізнесу Алекс Лісітса. Його підтримав Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко.
«Наша мета — привернути увагу українців і, зокрема, киян до Чернігова як до туристичного міста. Бажання створити з Чернігова ідеальне місце для туру вихідного дня народилося давно. Всього 140 км, 1,5-2 години на авто, або ж трохи більше автобусом — і ви у місті, яке просочене історією та любов’ю. Усю красу міста — тисячолітні легенди, вікові традиції, багату культуру, європейську свіжість сучасних вулиць, кафе і ресторанів і, звісно, «інстаграмні місця» — розкриває новий проєкт «Чернігівуйся». Розвиток регіонального туризму — глобальне завдання в Україні. Їм премеймається Державне агентство розвитку туризму. Але й такого роду ініціативи не будуть зайвими. Я впевнений, що за участю бізнесу досягти спільної мети можна швидше. Регіони нашої країни мають величезний потенціал для розвитку з точку зору галузі гостинності і залучення туристів як українських, так і з-за кордону», — зазначив Алекс Лісітса.
Розробку концепції та структури проєкту взяло на себе креативне агентство Zubarewa sustainability & communication, що спеціалізується на створенні креативних, соціально значущих програм:
«За допомогою наших проєктів ми прагнемо показати їх соціальну роль для людей, міста, країни в цілому. «Чернігівуйся» не виняток — це легкий, повітряний проєкт про любов до України та її історії. Подорожі та яскрави враження, які можна отримати, не виїжджаючи з країни. Його створили закохані в місто люди, а ми лише допомогли втілити їх пристрасть в життя», — зазначила Олена Зубарєва, засновник агентства Zubarewa sustainability & communication.
Детальніше — на сайті проєкту.