У 2021 році глобальні інвестиції у рекламу зростуть на 11,2%
27 Июл 2021, 09:54

У 2021 році глобальні інвестиції у рекламу зростуть на 11,2%

  • Цього року рівень інвестицій перевищить допандемічний на 6%
  • На digital припадатиме 58% частки ринку у 2021 році порівняно з 48% у 2019 
  • Середня ціна реклами на ТБ цьогоріч виросла на 5%, позаяк рівень інвестицій у медіа росте лише на 1%
  • Найбільше глобальних рекламних інвестицій цьогоріч на американському ринку – 46% 

Згідно зі звітом Advertising Expenditure Forecasts від Zenith, цей ріст обумовлений високим попитом на формат ecommerce та онлайн-відео. Цього року інвестиції у рекламу становитимуть 669 млрд доларів США, що на 40 млрд більше за показник 2019 року до пандемії. 

У середньостроковій перспективі очікується стабільний ріст інвестицій у рекламу на 6.9% у 2022 та 5.6% у 2023. 

Пандемія коронавірусу прискорила структурний перехід від продажів у ТЦ до ecommerce. Споживачі перемістились у онлайн, щоб знаходити й купувати товари в інтернеті. Щоб забезпечити собі онлайн-продажі бренди партнерились із рітейлерами та запускали прямі комунікації зі споживачами. Для цього використовували формати, що забезпечують ефективність та спонукають до покупки. Це насамперед – платний пошук та соціальні мережі. Zenith прогнозує ріст реклами в соцмережах на 25% цього року, що становитиме 137 млрд доларів США, й вперше випередить платний пошук за масштабами. Платний пошук виросте на 19% і досягне 135 млрд доларів США.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В Україні спостерігається загальносвітова тенденція. Так, за останній рік частка онлайн-покупок виросла з 37% до 54%*, а частка ecommerce у роздрібній торгівлі склала 8,8% (4,0 млрд $)**. І хоча українці з радістю повернулися до торговельних центрів та супермаркетів, онлайн-торгівля, за прогнозом, продовжуватиме зростати та до 2025 року досягне 7,7 млрд доларів **.

У світі більша частина грошей, що інвестуються у рекламу, надходить від малого бізнесу. Адже йому було необхідно швидко адаптуватись до ecommerce, щоб вижити під час локдауну. Також це ті бюджети, які бренди раніше інвестували би у ретейл, щоб забезпечити собі присутність та видимість на полицях. Зараз вони вкладають у медійну рекламу та пошук на ресурсах ретейлерів. Перехід на ecommerce сповільниться, адже зменшуються обмеження через коронавірус, але зворотніх процесів не відбудеться. Zenith очікує, що у 2022 році ecommerce додаватиме рекламних інвестицій, соціальні медіа ростимуть на 13%, а пошук на 12%.

Аудиторія продовжує досліджувати інтернет, тож онлайн-відео швидко росте. Це відбувається на тлі скорочення телевізійних рейтингів, хоч на початку пандемії спостерігався їх одноразовий стрибок. Рекламодавці, здебільшого, обирають онлайн-відео задля охоплення, так як знижується ефективність ТБ. Та він підходить і для бренд-комунікації. Попит великий, хоча популярність відео за запитом сприяла обмеженню пропозиції високоякісного онлайн-відео для рекламодавців. Zenith прогнозує, що онлайн-відеореклама у 2021 році буде діджитал-каналом, що росте найшвидше – на 26%, та становитиме 63 млрд американських доларів. 

«Сприйняття та споживання онлайн-відео переживає трансформацію і в Україні. Так, у 2020 році уже 15%*** людей оформили підписку на стрімінгові ТБ-сервіси. При цьому, 55%*** людей, завдяки технології відкладеного перегляду, дивилися ТБ-контент нелінійно, а у зручний час. Люди все частіше обирають контент без реклами, а це означає, що охопити споживача лише прямим розміщенням на ТБ або у діджиталі стає все складніше. Тож традиційні підходи до комунікації переосмислюються та трансформуються. Ми ж рекомендуємо комплексний підхід до планування рекламних активностей, міксуючи традиційні канали, використовуючи контентні рішення та інструменти для залучення. Як, скажімо, influencer marketing та геймінг», — прокоментувала Марія Величко, Head of Strategic Planning Department, Zenith Ukraine.

Соціальні медіа та онлайн-відео затьмарили традиційні статичні формати, які цього року, за прогнозом, зменшаться на 15%, тоді як онлайн-классифайд зросте лише на 4%. Загалом, Zenith очікує, що діджитал виросте на 19% у 2021 році та збільшить свою частку рекламних інвестицій до 58%, порівняно з 48% у 2019 році та 54% у 2020 році.

Більшість інших медіа цього року насолоджуються ростом, так як інвестиції відновлюються від 16%-го падіння традиційних медіа минулоріч. Зрозуміло, що найбільше постраждали від карантинних обмежень кінотеатри та ООН, упавши на 72% та 28% відповідно. Та у 2021 році вони відновляться й швидкими темпами ростимуть на 116% та 16%. Прогнозується, що радіо, яке скоротилося на 22% у 2020 році, зросте на 4% у 2021, тоді як ТБ упало на 8% у 2020 та зросте на 1% у 2021. Принт продовжує падати і цього року знизиться на 8%. У 2023 році рівень інвестицій в усі вищеперелічені медіа все ще буде нижчим за показники 2019, хоча кіно і ООН майже повністю відновлять втрачені позиції.

Обмежена пропозиція та зростання попиту стимулюють медіаінфляцію 

Динамічне відновлення реклами після падіння та постійна міграція аудиторії з традиційних до діджитал-каналів сприяють зростанню цін на медіа. Особливо це стосується ТБ. У 2021 році вартість ТБ-реклами у середньому зросла на 5%. Інвестиції ж на телебачення зросли на 1%. Тож обсяг аудиторій, охоплених у світі загалом, скорочується. Натомість діджитал росте за рахунок збільшення аудиторії та більш масштабної монетизації. Тож інфляція онлайн-відео у середньому становить 7%, у той час як інвестиції ростимуть на 26%. А соціальні медіа практично не дорожчають, хоч інвестиції у цей формат ростуть на 25%.

Рівень інфляції в Україні, традиційно, є високим. Так, за прогнозом ТБ додасть 5% до вартості у 2021 та 15% у 2022. Діджитал зростає за об’ємом інвестицій, а інфляція в онлайн-відео триматиметься на рівні 10-20% протягом 2021-2022 років. Темпи росту цін на соціальні медіа поступаються світовим – 15% у цьому та наступному році****. 

Практично кожний другий новий долар інвестицій у рекламу вкладається у США

Практично усі регіони у світі цього року покажуть ріст інвестицій у рекламу, коливаючись від 9% у Азійсько-Тихоокеанському до 5% на Близькому Сході та в Північній Африці (його падіння у 2020 році було найбільшим і становило 21%). Найбільше базове зростання очікується у Північній Америці — 13% цього року, незважаючи на незначне 1%-ве скорочення минулого року. Такий високий рівень можливий завдяки швидкій діджитал-трансформації у різних галузях економіки регіону та значним інвестиціям connected TV і video-on-demand. 

США буде найбільшим контриб’ютором світового зростання у 2021 році, адже на неї припадає 46% із 67 млрд доларів США глобальних інвестицій у рекламу. На другому місці Китай із 11%, а на третьому Японія та Великобританія – по 6%.

Расскажите друзьям про новость