Триває реєстрація учасників п’ятої сесії проекту Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю «UAPR-Академія»
17 Май 2007, 06:36

Триває реєстрація учасників п’ятої сесії проекту Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю «UAPR-Академія»

Триває реєстрація учасників п’ятої сесії проекту Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю «UAPR-Академія»

Шановні колеги! Дозвольте Вам нагадати, що триває реєстрація учасників п'ятої сесії проекту Української Асоціації зі зв'язків з громадськістю "UAPR-Академія", яка пройде 2 червня 2007 року під назвою "Нові технології в PR: якщо вас немає в Інтернеті – скоріше за все, вас взагалі немає".

Під час сесії будуть розглянуті наступні теми:
Інтернет як інформаційне середовище – особливості комунікацій та «правила гри»:
Чому Інтернет як явище та комунікаційний майданчик стимулює нелояльність споживачів
Чому люди «ходять» в Інтернет і чого там «шукають» — результати досліджень в Україні, Росії та за кордоном.

Правила «онлайн-етикету» — специфіка комунікацій з онлайн-аудиторіями 
Приклади вдалих та невдалих Інтернет-комунікацій компаній з України, Росії, СНД та з-за кордонуРоль Інтернету для PR – що можна, рекомендовано і не варто робити PR-никам в Інтернеті
Склад та специфіка Інтернет-аудиторії в Україні
 Послідовність створення «онлайн-іміджу» персони чи компанії 
Формати «присутності» компанії в Інтернеті – сайти, блоги, онлайн-спільноти, подкасти, публікації та коментарі та ін. 
Яким компаніям потрібна присутність в Інтернеті 
Вимоги до PR-текстів для використання в ІнтернетіОнлайн-спільноти та блоги – новий формат Інтернет-комунікацій
Різниця між блогами, сайтами та форумами
Можливості використання блогів у корпоративних та продуктових комунікаціях (зовнішніх та внутрішніх)
Блогери – як окрема аудиторія з власними «правилами етикету» 
«За» та «проти» корпоративних блогів
Вимоги до текстів для блогів та підбору «блогерів» від компаніїПРАКТИКУМИ: аналіз реальних прикладів Інтернет-комунікацій та PRкампаній онлайн; рекомендації всесвітньо відомих експертів онлайн-комунікацій (записи виступів та дискусій представників MicroPersuasionGawker Media, Ketchum та ін.); практика підготовки текстів для Інтернет-комунікацій.

Під час сесії з учасниками працюватимуть експерти:
Марина Стародубська – заступник Голови Правління та голова Комітету з питань освіти UAPR, генеральний директор «Михайлов и Партнеры. Украина» 
Ярина Ключковська — голова Правління UAPR, консультант з PR

Максим Пуговський – головний редактор журналу Internet.UA та ведучий українського блогу blogobig.com

Для проходження реєстрації прохання контактувати з Виконавчою дирекцією UAPR:
тел.: (044) 594 99 99
факс:(044) 594 99 98
e-mail:  

Расскажите друзьям про новость